Preskoči na glavno vsebino

Apetiti se s časom večajo

in s tem ne mislim, samo na hrano, ki je lahko velik problem pri tekačih, no vsaj jaz imam tako izkušnjo,da sem po teku bil lačen kot volk. No ampak to je tema ta enega od naslednjih prispevkov. Današnja tema pa bo o tekmovalnih apetitih.

Kot večina rekreativcev v eni točki pridemo do tega, da se bomo udeležili kake tekaške tekme. Vsak ima svoje cilje pri takem nastopu in velika večina jih je vezanih na dosego določenega časa. Tako so v teku neke meje npr. preteči 10ko pod 40 minut ali pa polovičko pod 1:20 ali pa maraton pod 3 ure. No vse to kar sem naštel so bli moji cilji in vsak jih ima pa ne glede na to ali jih prizna ali pač ne. In glede na vse te zadane cilje je potrebno nekako prilagoditi tudi trening. Tako je potrebno vključiti nekaj treningov za vzdržljivost pa nekaj za hitrost. Jaz sem za hitrost delal predvsem tempo teke, to se pravi, da sem delal v nekem treningu določen odsek, ki sem ga odtekel v tempu ali pa malenkost hitreje, kot sem tekel potem na tekmi. Ti treningi mi nekako niso delali težav, sem pa imel konstantno težave pri dolgih tekih, ki sem jih vedno delal prehitro. In ravno to je prepogosta napaka vseh tekačev, da tečejo prehitro. Komaj se da tekaču dopovedati, da tudi hočeš teči maraton pod tri ure ni nič narobe, če delaš dolge teke v tempu 6 min/km, kar pa se večini zdi prepočasi, vendar temu ni tako. Tukaj bom dodal svojo izkušnjo, tudi sam sem imel, nemalo težav s tem, da sem tekel počasi, to mi je uspelo le ko sem tekel skupaj s Tatjano, ko je delala dolge teke za njen maraton. Ti so trajali po 3 ure in pol in v tempu okoli 6.30 min/km in po teh tekih sem jaz odtekel svoje najboljše maratone. In to pove vse. Torej ni vse v tempu, veliko je tudi v počasnih tekih, še posebej ko se pripravljamo za maraton ali pa še kaj daljšega.

Pa, da rečem še nekaj o opremi. Oblačila pač vsak uporablja kot mu najbolje sedejo, po moje pa se ne splača dajat neke hude denarje za cote, ki jih prešvicacaš tako al pa tako. Pač vsak kupi kaj mu je všeč in v čem se dobro počuti. Ko pa pridemo do obutve pa so tu cele dizertacije. Zdaj je precej v modi bosonogi tek oz. tek v copatih, ki so zelo malo blaženi in z minimalnim naklonom med peto in prsti. Kot popolno nasprotje pa imamo copate, ki so ekstremno blaženi z nenormalno debelimi podplati. Kaj si jaz misli. Mislim, da je najbolje furati nekje vmes. Jaz nimam težav z nogami, ne dobivam žuljev, ne zvračam nogo ne pretirano navzven ali navznoter in tako lahk obujem copat s škatle in grem tečt maraton. To sem dejansko tud naredu enkrat. In velka večina nas je takih, zato jaz pravim, kupi si copate, ki so ti prav v katerih se dobro počutiš in ne glede na to ali so kao malo blaženi ali fejst, najbolje da so nekaj vmes. Šele po parih različnih znamkah, ki jih boš uspel dobro uničiti, boš kolkar tolk ziher kaj ti ustreza. In pa pozor, ni rečeno, da če je drago je tudi ekstremno dobro, samo za primer jaz sem svoje najboljše maratone pretekel v copatih za 40 evrov.

Obdelali smo že kar nekaj tekaških tem. V naslednjih se bomo dotaknili še prehrane, ki je v bistvu najbolj pomembna za dosego cilja, žal pa preveliko krat ravno najmanj omenjana ali pa omenjana v preveč ekstremih. Pri tem imam v mislih razne diete, no ampak o tem naslednjič. 

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nevednost, neznanje, brezbrižnost ali jbivetertstvo.

Preden začnem z temle razmišljanjem takoj pove, da se zavedam, da življenje ne more biti vedno idealno in, da nisem edini, ki se soočam s takimi težavami, pa vendrale bom zapisal ta razmišljanja pa čeravno bodo pri nekaterih vzbudila takšna ali drugačna čustva.
K pisanju so me vzpodbudili dogodki, ki so se začeli dogajati pred parimi meseci in če ravno se očitno nihče kaj dosti za to ne sekira pa so mene privede k globokemu premisleku. Namreč v manj kot pol leta so že drugega mojega sodelavca odpeljali na urgenco, razlog pa je enostaven izgorelost na delovnem mestu.Pa, da ne bo dvomov o kakem delu se gre, delo na številki 113, ki je v bistvu klic v sili, ki ga izkoristi oseba, ko nujno potrebuje pomoč policije. Vendar pa se za to številko skriva še marsikaj drugega kot to. Že sama beseda Operativno komunikacijski center (OKC), kot se imenuje v sebi skriva še marsikaj. Pa da ne dolgovezim, bom dal povezavo do podkasta v katerem je delo policistov v tem centru kar dobro opisano, z neka…

O jebiveterstvu drugič

in zadnjič. Torej moj zapis je povzročil kar nekaj odziva, žal le malo javnega in vse preveč takega na štiri oči. Na zadnje tudi z mojim šefom, ki ni bil najbolj zadovoljen z napisanim in mi je to tudi povedal, seveda je celotno stvar tudi argumentiral in moram rečt, da ga do neke mere razumem.
Vse preveč je dejavnikov, ki vplivajo na to v kakšnih razmerah delamo in v kakšen delovnem času. 
Ampak ta zapis je logično nadaljevanje na odzive bralcev, ki so bili kot sem povedal največkrat taki na štiri oči. In ravno v tem je težava, saj se vse preveč razglablja o tem kaj in kako naj bi bilo na štiri oči in vse premalo se o tem pogovarjamo bolj na široko. A kje so za to razlogi... Bistveni je ta, da vsak najraje skrbi za svojo rit, se noče izpostavljati in kritizira nekje za ovinkom, kar je seveda najlažje. Mogoče se komu zdi, da se itak ne bo nič spremenilo in, da se ne splača, kar nekaj pa jih je tudi takih, ki so odvisni od službe, saj z prevelikimi željami za materialnimi dobrinami sa…

40 days

in odštevamo. Ker se začne postno obdobje je to več kot odličen čas, da se tud jaz odpovem vsajza 40 dni moje največje pregrehe, seveda to so sladkarije. OK, že v štartu povem, da se vsemu sladkemu ne mislim odpovedat, pač pa se bom držal bol "zdravih" sladkarij. Ali bolje rečeno "low carb" varjanta. 
Kar se treningov tiče vse po starem, še vedno več treningov naredim z kettlebeli, dodajam pa nekaj treningov za vztrajnost in splošno kondicijo. Sicer je to zimo kaj malo teka na smučeh, zato pa dodajam tek in pa kolesarjenje, vendar ne pretiravam z številom treningov. Zdaj pa meter v roke pa da vidimo kako je stanje. Tehtal se ne bom, ker me kile v bistvu ne zanimajo, zanima me samo razporeditev teže.
PAS 83cm
PRSA 103 cm
RAME 119 cm
STEGNA 59 cm

Torej se merim ponovno čez 40 dni.