Preskoči na glavno vsebino

Objave

Prikaz objav, dodanih na oktober, 2014

Črni humor

in to ne kogarkoli ampak naših novo izvoljenih oblastnikov. No ko sem prebral koalicijsko pogodbo katero si lahko v celoti ogledate TU, me je malo da ne prtisnalo nekam...

Tu pa mali delček, ki se me malo tiče...




"Ob naporih pospeševanja sodnih postopkov je bistvenega pomena tudi zavedanje, da zastavljenega ideala pravne države ne bo moč doseči, če policiji kot organu odkrivanja ne bodo zagotovljeni ustrezni finančni, materialni in kadrovski viri za delo, vključno s stimulativno celostno ureditvijo statusa policista na podlagi urejenega kariernega sistema. Končni cilj take usmeritve mora biti zagotovitev zadostnega števila sposobnih vodstvenih kadrov, dvig zaupanja v policijo ter ne nazadnje odprava nesorazmernih omejitev pri njenem delu."

No glede na vse napovedi ukrepov to meji na humor ala Monty Payton.


10.000

kolesarkih kilometrov je letos za mano. V bistvu je to številka, ki sem jo imel v mislih na začetku leta. Glede na to, da tečem skoraj ne je bilo to nekako realno, če gre vse po sreči. In do sedaj je šlo. Bicikla delujeta, poškodb ni, k sreči padcev tudi ne in tako so se kilometri kar hitro nabirali.
Kar se tiče tega, da ti kolo vzame več časa je to res saj je za koliko toliko normalen trening potrebno vsaj dve ure, razen če gre za kak vzpon, pol je tud ena ura več kot dovolj. Sam nekaj ne pretiravam z dolžino voženj in so v povprečju dolge med dve in tri ure. Zakaj tudi bi v bistvu kolesarim zase brez posebnih ciljev in tako nima smisla da pretiravam z nekimi ultra dolgimi treningi. V bistvu, ko pogledam čas, ki sem ga letos porabil za treninge ga je v bistvu manj kot prejšnja leta, saj sem prej dostkrat delal po dva treninga, letos pa je to le izjema, ko naprimer naredim trening za moč pa potem še grem par kilometrov odlaufat.
Drugače pa je kolo veliko bolj prijazno do mojga organi…

Interna tekma

med mano in Tatjano v tem kdo ima manj "špeha" je v polnem teku. No pravzaprv je vse skupaj začela Tatjana, ki si je šla izmerit procent telesne maščobe. Kaki so bli njeni rezultati bo povedla sama, če bo hotela.... No kaj je dosegla s tem je blo to, da se potem tud jaz nisem mogel upreti skušnajvi ali bolje rečeno radovednosti, kolk mam te jaz maščobe v svojem telesu. No že v štartu mi je bilo jasno, da še zdaleč nisem sama mišica in koža, ampak je vmest tud kar nekaj špeha. Že na pogled mi je jasno, da imam kar nekaj zasloge, ki se mi je nabrala predvsem okoli trebuha in pasu.
Meritve so pokazale prav to, največ špeha imam okoli trebuha, na drugem mestu pa je okoli prsi, no ta dva sta v bistvu najbolj izstopajoča vsepovsod drugje pa je še kar OK. 
Sedaj pa k temu, kao to popraviti, če že ne odpraviti. Najbrž je poleg prehrane največji razlog za nabiranje maščobe okoli trebuha povečana raven stresnega hormona KORTIZOL. K povečanju tega pripomore nekaj tudi moja služba z no…

Namesto vroče

pa hodima s Tatjano v hladno, no bolje rečeno mrzlo savno oz. kot se pravilno reče na krio terapijo.
Gre za komoro v kateri te s pomočjo tekočega dušika ohladijo kar na zavidljivo temperaturo. Prvič je to okoli -120 potem pa se temperatura še znižuje. Mi2 sma sedaj nekje na okoli -140 stopinj za dobri 2 minuti. 
Učinek terapije na telo pa je več kot odličen, terapija blagodejno vpliva na cel organizem, pospeši regeneracijo, pospeši tudi tvorbo endrofinov zaradi česar se še posebej dobro počutimo po tej terapiji. Več o tem si lahko preberete na tej spletni strani.
V glanem nama je zakon. Vsako jutro po terapiji se zbudim res spočit in svež.