Preskoči na glavno vsebino

Objave

Prikaz objav, dodanih na julij, 2015

Beremo,

pa tud kako nadaljevanko pogledamo, seveda pa so tu še podcasti, ki me spremljajo na kolesu ali pa crossfitu.
Najprej nekaj o knjigah, ki jih sedaj berem, gre za zbirko knjig o Rimskih osvajanjih, malo drugačno pisanje, da ne bojo kar naprej samo krimiči... Avtor je Simon Scarrow in priporočam, knjige se hitro berejo in so polne bitk in spletk v starega Rima. Edina težava je, da v slovenščini niso izdane po vrstnem redu in je zato potrebno malo pazljivosti, saj se zgodba iz knjige v knjigo nadaljuje.
No kaj se gledanja nadaljevank tiče, sem zdaj bolj skromen in tako sproti spremljam 2. sezono True detectiv, ki po kvaliteti ne zaostaja za prvo sezono. V bistvu bi priporočal ogled vseh 8 delov na enkrat, če pa si tako neučakan ko jaz pol pač gledaš vsakega sproti, gre pa zadev h koncu, saj sta do konca še dva dela. Tko mal za sprot pa sem najdu Ripper street, ki pa je v bistvu detektivska nadaljevanka postavljena v 19. stoletje, mal mešanica modernega CSI in Scherlocka, priporočam.
Za …

Trening ali hrana

kaj je bolj pomembno? Za vse tiste, ki še vedno dvomite o tem bo moj eksperiment pokazal, da je pravilna prehrana veliko bolj pomembna za dober izgled, kot pa ekstremne količine treninga.

In, da ne bo kdo misli, da govorim kaj na pamet. V mesecu februarju sma s Tatjano začela low carb projekt. Rezultati so objavljeni v preteklih objavah in so več kot navdušujoči. Seveda sem jaz pol začel popuščati, sploh z začetkom sezone sladoleda, ki je bil na programu vsak dan v kar obilnih količinah, no pa ne samo sladoled, še kaki arašidi pa velki sendviči s kruhom in tako dalje, vse to pripomore, da se kljub ekstremnim količinam treningov, tud po 18 ur na teden in več, obroč okoli trebuha samo veča.

No tri tedne nazaj sem začel spet malo bolj pazit na to kaj pojem. Seveda še vedno malo peša disciplina, vendar pa sem nekje 90 % uspešen in rezultati kar hitro vidni. V dveh tednih se zmanjša obseg okoli trebuha že se spet vidijo žile ;) povrh vsega pa sem zmanjšal količino treningov na okoli 12 ur…

Manj je več

mit ali resnica. To je v bistvu zadeva, ki se ji bo posvetil naslednjih 6 tednov. Spomladi sem dobro zastavil režim prehrane in ga kar nekaj časa držal, potem pa začel počasi popuščati. Zakaj se je to zgodilo k večjemu lahko ugibam, sumim pa malo, da je zato kriva velika doza tedenskih aktivnosti, saj sem zadnji par mesecev držal tedensko povprečje kar blizu 17 ur raznih športnih aktivnosti, ki poleg službe in ostalega pomenijo kar velik napor. Ampak kaj ko si ne morem pomagat in me velikokrat potegne in tako sem delal veliko treningov z kettlebelli pol pa še za dve ure ali več na kolo. Pa utrujenost še ni tako velika ker oba treninga nista zelo stresna za telo, je pa res, da  povzročata pri meni voljo lakoto in pol zmečem v sebe enormne količine hrane, ki sama po sebi nebi bila problematična, če nebi obroki vsebovali tudi ekstremne količine arašidov ni sladoleda pa še kakih malenkosti, ki ne spadajo ravno v način, ki sem se mu posvečal v pomladnem delu.
Torej v naslednjih šestih ted…

Moravci

so bla letošnja odločitev za prvi dopust, no pravzaprav že lanska, saj smo dopust rezervirali že oktobra. In odločitev je bila na mestu. Lepa hiška našega sindikata in pa odlično vreme nam je omogočilo res super dopust. Pa še Prekmurje je raj za kolesarjenje, kar sem jaz tud kar izkoristu in si vsako jutro privoščil malo kolesarjenja.


Malo smo plavali

Gradili gradove iz peska
Obvezna telovadba Kontrol napredka po treningu Treningi so zakomplicirani In naporni
Zvečer pa še v lunapark
Dopust je minil kot bi mignil.