Preskoči na glavno vsebino

Poškodbe

so žal neizogibne, predvsem, če se človek tako intenzivno ukvarja s športom, kot se jaz. Prav zaradi tega in zaradi bolečin in slabega počutja je potrebno vsake tolk časa "zategnit ročno", seveda je to ponavadi šele takrat k vse boli, če pa si tolk pameten, da to storiš že prej in prilagajaš intenzivnost treningov, se da poškodbam tud izogniti. 

Men to zadnje čase kar fino uspeva in vse do Tran-Slo sploh nisem mel omembe vrednih težav z kakršnimi koli bolečinami. To lahk pomeni dvoje, da sem se že tolk utrdil ali pa, da sem končno pogruntal, kako moram trenirat in to sam, brez tabel, grafov, načrtov, itd. itd. In kljub vsemu, je kakor koli se bo še razvijal zaključek tekaške sezone za mano najuspešnejša sezona do sedaj.

No kot sem rekel je šlo brez poškodb vse do Tran-Slo, ki pa je pustila kar močno vnetje mišic, no predvsem desne stegenjske mišice, ki je bila hmmmm ne vem kak bi to opisal, no nekaj takega, ko bi mi keri v stegno napumpal kake dva litra vode, ja pa bolelo je tud ne sam da je zgledalo zlo slabo. Ja pač posledice 335 kilometrov se nekje morajo poznat. Roko na srce me je začekla bolet že na drugi etapi, vendar sem bolečine lajšal z Naklofenom in je pač šlo. Po koncu tekme pa sem rabu kr nekaj časa, da sem saniral nogo. Problem je bil v tem, da sem načrtoval, da bom za regeneracijo malo več kolesaril, vendar sem ugotovil, da me na kolesu celo bolj boli, kot pri teku, zato sem pač tekel tko na lahno in nekaj malga kolesaril. 

Prvič v življenju se mi je zgodilo, da sem bil "PRAZEN" do sedaj nisem vedel kak to zgleda. Ja res dobesedno prazne noge, kot da so brez mišic, občutek, da telo bi, noge pa ne grejo, ja res beden. In to je trajalo kar ene 10 dni, potem pa se je počas vrnil občutek, da imam tud v nogah poleg kosti še kaj in, da se to da uporabit. Bolečina je počas odšla, prav tako oteklina.

Po slabem mescu dni sem se odloči, da probam mal, če je ostalo še kaj hitrosti. In naredim dva hitrejša treninga, tko tempo med 5 in 8 kilometri v času okol 4 min/km. In zdaj bolečina v zadnji stegenjski in to, kr taka konkreta, kaj pa zdaj, spet bo treba popustit ni blo druge. Spet počasni teki in mal masiranja in zadeva se je pomirila. Spet sem raje naredu več počasnejših tekov vmes pa le kratke odseke v hitrejšem tempu pa spet mal kolesa pa rolke in zdaj je OK. Celo po EKO maratonu, kjer sem se čist približal svolmu najbolšemu času na polovički, ni bilo o bolečini ne duha ne sluha.

Tak, da po dveh zaporednih poškodbah sem zdaj že kar v skrbeh, ko me kljub dobrim treningom v zadnih tednih nič ne boli ;)

Upam, da drži tisto, kar sem reku, da sem končno pogruntal, kak je tisti pravi način zame, seveda pa je velik tudi v kilometrini, ki je že kar velika in tud pripomore v utrjenostim mišic in sklepov.

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nevednost, neznanje, brezbrižnost ali jbivetertstvo.

Preden začnem z temle razmišljanjem takoj pove, da se zavedam, da življenje ne more biti vedno idealno in, da nisem edini, ki se soočam s takimi težavami, pa vendrale bom zapisal ta razmišljanja pa čeravno bodo pri nekaterih vzbudila takšna ali drugačna čustva.
K pisanju so me vzpodbudili dogodki, ki so se začeli dogajati pred parimi meseci in če ravno se očitno nihče kaj dosti za to ne sekira pa so mene privede k globokemu premisleku. Namreč v manj kot pol leta so že drugega mojega sodelavca odpeljali na urgenco, razlog pa je enostaven izgorelost na delovnem mestu.Pa, da ne bo dvomov o kakem delu se gre, delo na številki 113, ki je v bistvu klic v sili, ki ga izkoristi oseba, ko nujno potrebuje pomoč policije. Vendar pa se za to številko skriva še marsikaj drugega kot to. Že sama beseda Operativno komunikacijski center (OKC), kot se imenuje v sebi skriva še marsikaj. Pa da ne dolgovezim, bom dal povezavo do podkasta v katerem je delo policistov v tem centru kar dobro opisano, z neka…

40 days

in odštevamo. Ker se začne postno obdobje je to več kot odličen čas, da se tud jaz odpovem vsajza 40 dni moje največje pregrehe, seveda to so sladkarije. OK, že v štartu povem, da se vsemu sladkemu ne mislim odpovedat, pač pa se bom držal bol "zdravih" sladkarij. Ali bolje rečeno "low carb" varjanta. 
Kar se treningov tiče vse po starem, še vedno več treningov naredim z kettlebeli, dodajam pa nekaj treningov za vztrajnost in splošno kondicijo. Sicer je to zimo kaj malo teka na smučeh, zato pa dodajam tek in pa kolesarjenje, vendar ne pretiravam z številom treningov. Zdaj pa meter v roke pa da vidimo kako je stanje. Tehtal se ne bom, ker me kile v bistvu ne zanimajo, zanima me samo razporeditev teže.
PAS 83cm
PRSA 103 cm
RAME 119 cm
STEGNA 59 cm

Torej se merim ponovno čez 40 dni.


O jebiveterstvu drugič

in zadnjič. Torej moj zapis je povzročil kar nekaj odziva, žal le malo javnega in vse preveč takega na štiri oči. Na zadnje tudi z mojim šefom, ki ni bil najbolj zadovoljen z napisanim in mi je to tudi povedal, seveda je celotno stvar tudi argumentiral in moram rečt, da ga do neke mere razumem.
Vse preveč je dejavnikov, ki vplivajo na to v kakšnih razmerah delamo in v kakšen delovnem času. 
Ampak ta zapis je logično nadaljevanje na odzive bralcev, ki so bili kot sem povedal največkrat taki na štiri oči. In ravno v tem je težava, saj se vse preveč razglablja o tem kaj in kako naj bi bilo na štiri oči in vse premalo se o tem pogovarjamo bolj na široko. A kje so za to razlogi... Bistveni je ta, da vsak najraje skrbi za svojo rit, se noče izpostavljati in kritizira nekje za ovinkom, kar je seveda najlažje. Mogoče se komu zdi, da se itak ne bo nič spremenilo in, da se ne splača, kar nekaj pa jih je tudi takih, ki so odvisni od službe, saj z prevelikimi željami za materialnimi dobrinami sa…