Preskoči na glavno vsebino

Prvič

od kar beležim kilometre, ki jih naredim pri teku in na kolesu se je letos prvič zgodilo, da imam v tem času več prekolesarjenih kilometrov, kot pa sem jih pretekel.

Razlogov za to je več, prvi razlog je moje ubadanje s takšnimi in drugačnimi poškodbami. Letos me veliko muči piriformis sindrom. Zakaj? Nimam pojma, ker tud letos nisem delal nič drugače kot prejšnja leta. No ampak razloge pa lahko vendarle poizkusim iskati. Mogoč se telo oglaša in mi skuša dopovedat, da ga mal preveč zlorabljam in da rabi malo počitka. Možno je tudi, da sem pač v stadiju, ko pač se v mojem telesu dogajajo določene spremembe, ki nato povzročajo tud določene bolečine. Zdajšnje stanje je najbrž posledica spleta večih okoliščin, saj sem prejšnji mesec nenormalno veliko presedel v avtu pri tem sem opazil, da podzavestno sedim bolj na levi strani, kar je posledica nenehnih bolečin s katerimi sem se ubadal skozi pomlad. Da bi stvar še poslabšal pa sem imel v sobi točno nad posteljo namontirano klimo, ki mi je fajn pihala po križu med spanjem (ampak če pa je blo tak vroče).

Kakor koli že pravzaprav nima kakega velika smisla, sa se veliko obremenjujem s tem pač vzamem stvari take kot pač so in poizkušam najti rešitev, da odpravim težave. No očitno pa je v vsem skupaj dobro to, da pač zdaj več kolesarim in tako lepo uživam na biciklu, ko me mine asfalt pa lepo vzamem gorca pa na makadam in je spet super. 

No poleg tega pridno delam vaje za moč. Pri tem uporabljam tud nekaj malga uteži in pa zadnjo Tatjanino pridobitev ketlebel. Sicer ima komaj 9 kil, kar naj bi bla nekak začetna teža za žensko. Po podrobni preučitvi videa t.i. ketlebel guruja sem napravil prvi trening in drugi dan ugotovil, da spadam očitni glih med povprečne babe ;). No zdaj sem se že mal utrdil in morm priznat, da mi ti treningi prav ugajajo in bojo dobra priprava na zimsko sezono. Sedaj še sam nabavim enga malo težjega in bo.V bistvu sem začel počas opuščati kakršno koli misel, da bi letos sploh šel na kako tekmo in se vse bolj nagibam, da počakam zimo in šele takrat poizkusim na kaki dirki.



Pa še eno stvar poskušam spremeniti in to je prehrana. Po prebiranju Sock-doca sem se odločil, da mal spremenim način treninga in prehrane ter se usmerim v paleo. S tem, da v začetku jem samo meso in zelenjavo ter nekaj oreščkov. Na začetku se mi je zdelo to šala mala, no po parih dneh pa vidim, da le ni tako enostavno, kot se sliši. No ko se v začetku meniš, da pač lahk ješ solato in meso si misliš, ja super ka češ boljšega. No kmalu pa se pokaže, da to ni tak enostavno. Ampak nič bom vstrajal zdaj dva tedna, da vidim, če bojo kakšne spremembe. Predvsem tu pričakujem, da se mi malo izboljša vnetje piriformisa. Bomo vidli kak pa kaj. Če sem neho kadit bom še to zdržo.

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

40 days

in odštevamo. Ker se začne postno obdobje je to več kot odličen čas, da se tud jaz odpovem vsajza 40 dni moje največje pregrehe, seveda to so sladkarije. OK, že v štartu povem, da se vsemu sladkemu ne mislim odpovedat, pač pa se bom držal bol "zdravih" sladkarij. Ali bolje rečeno "low carb" varjanta. 
Kar se treningov tiče vse po starem, še vedno več treningov naredim z kettlebeli, dodajam pa nekaj treningov za vztrajnost in splošno kondicijo. Sicer je to zimo kaj malo teka na smučeh, zato pa dodajam tek in pa kolesarjenje, vendar ne pretiravam z številom treningov. Zdaj pa meter v roke pa da vidimo kako je stanje. Tehtal se ne bom, ker me kile v bistvu ne zanimajo, zanima me samo razporeditev teže.
PAS 83cm
PRSA 103 cm
RAME 119 cm
STEGNA 59 cm

Torej se merim ponovno čez 40 dni.


O športu pa

skoraj nič ne napišem več v tem blogu. Pa to ne pomeni, da ne športam. Brez tega pač ne gre in januar je bil prav pester, na Rogli sneg, ki omogoča snežne radosti, v dolini pa skoraj pomladno tako, da je tud kolo najdlo pot iz kleti. Vsega po malem torej. No malo več kot zadnji čas sem tudi tekel in zadnjič probal tudi kako je, če tempo malenkost dvignem. Seveda dobrih 5 minut na kilometer ni bogvekaj a ker nima nekih ambicij po tekmah se mi zdi kar ok, da lahk slabih 10 km z lahkoto držim tak tempo. No seveda sem bil naslednji dan celi zategnjen pa tud leva tetiva ni bla prav zadovoljna z mojim početjem ni pa tudi pretirano protstestirala. Ko omenjam tetivo je to v bistvu tista tetiva, ki me je sedaj bo že štiri leta, ko me je oddaljila od teka. Vmes sem kar malo obupal, da bo kdaj popolnoma vredu a sem se odločil za še en poizkus in danes grem še na Inštitut za športno medicino pa, da vidimo kaj bom zvedel. V bistvu bom poskušal najti kak konzervativen način za popolno ozdravitev, …

Posiljeni ali prisliljeni

so od ponudnikov, ki nam omogočajo komunikacije, interneta in televizije. Pred začetkom leta so nas prijazno obvestili, da bodo podražili storitve mobilne telefonije in televizije, kar v mojem primeru naša 3 evre na mesec, se pravi skoraj ena naročnina več na leto.
Ampak v čem je težava, no vsaj jaz jo vidim, ne vem kako je z vami. Večina nas ima tako imenovano paketno storitev pri enem ponudniku, ki pa najbrž ni najcenejša opcija, vsaj tako se mi zdi, najbrž bi bilo ceneje malo pobrskati pri različnih ponudbah pri konkurenci, ampak o tem kdaj drugič. 
Bolj sporno, kot to, da paketna ponudba najbrž ni najcenejša je to, da v bistvu plačujemo za nekaj kar v bistvu sploh ne uporabljamo. Naprimer, doma imamo nameščenih okoli 130 TV programov, od tega jih jaz gledam mogoče 10, pa sem zastavil številko zelo visoko, če prištejem še ene tri, ki jih stalno gledajo otroci smo ajde na 15, da zaokrožim. Ostane 115 programov, ki jih plačujem a jih nikoli ne gledam. Torej sem prisiljen plačevati z…