Prvič

od kar beležim kilometre, ki jih naredim pri teku in na kolesu se je letos prvič zgodilo, da imam v tem času več prekolesarjenih kilometrov, kot pa sem jih pretekel.

Razlogov za to je več, prvi razlog je moje ubadanje s takšnimi in drugačnimi poškodbami. Letos me veliko muči piriformis sindrom. Zakaj? Nimam pojma, ker tud letos nisem delal nič drugače kot prejšnja leta. No ampak razloge pa lahko vendarle poizkusim iskati. Mogoč se telo oglaša in mi skuša dopovedat, da ga mal preveč zlorabljam in da rabi malo počitka. Možno je tudi, da sem pač v stadiju, ko pač se v mojem telesu dogajajo določene spremembe, ki nato povzročajo tud določene bolečine. Zdajšnje stanje je najbrž posledica spleta večih okoliščin, saj sem prejšnji mesec nenormalno veliko presedel v avtu pri tem sem opazil, da podzavestno sedim bolj na levi strani, kar je posledica nenehnih bolečin s katerimi sem se ubadal skozi pomlad. Da bi stvar še poslabšal pa sem imel v sobi točno nad posteljo namontirano klimo, ki mi je fajn pihala po križu med spanjem (ampak če pa je blo tak vroče).

Kakor koli že pravzaprav nima kakega velika smisla, sa se veliko obremenjujem s tem pač vzamem stvari take kot pač so in poizkušam najti rešitev, da odpravim težave. No očitno pa je v vsem skupaj dobro to, da pač zdaj več kolesarim in tako lepo uživam na biciklu, ko me mine asfalt pa lepo vzamem gorca pa na makadam in je spet super. 

No poleg tega pridno delam vaje za moč. Pri tem uporabljam tud nekaj malga uteži in pa zadnjo Tatjanino pridobitev ketlebel. Sicer ima komaj 9 kil, kar naj bi bla nekak začetna teža za žensko. Po podrobni preučitvi videa t.i. ketlebel guruja sem napravil prvi trening in drugi dan ugotovil, da spadam očitni glih med povprečne babe ;). No zdaj sem se že mal utrdil in morm priznat, da mi ti treningi prav ugajajo in bojo dobra priprava na zimsko sezono. Sedaj še sam nabavim enga malo težjega in bo.V bistvu sem začel počas opuščati kakršno koli misel, da bi letos sploh šel na kako tekmo in se vse bolj nagibam, da počakam zimo in šele takrat poizkusim na kaki dirki.



Pa še eno stvar poskušam spremeniti in to je prehrana. Po prebiranju Sock-doca sem se odločil, da mal spremenim način treninga in prehrane ter se usmerim v paleo. S tem, da v začetku jem samo meso in zelenjavo ter nekaj oreščkov. Na začetku se mi je zdelo to šala mala, no po parih dneh pa vidim, da le ni tako enostavno, kot se sliši. No ko se v začetku meniš, da pač lahk ješ solato in meso si misliš, ja super ka češ boljšega. No kmalu pa se pokaže, da to ni tak enostavno. Ampak nič bom vstrajal zdaj dva tedna, da vidim, če bojo kakšne spremembe. Predvsem tu pričakujem, da se mi malo izboljša vnetje piriformisa. Bomo vidli kak pa kaj. Če sem neho kadit bom še to zdržo.

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nujno zlo

In čudak leta 2019 je...

Nevaren šport