Preskoči na glavno vsebino

Spremebe

v načinu ukvarjanja s športom prinašajo zanimive stvari. No pa da začnem z spremebami. Kot že tolikokrat povedano pa še enkrat, tečem ne že peti mesec, ja res je peti mesec. To kar se je včasih zdelo nepredstavljivo je sedaj popolna realnost. Edino zaradi česar pogrešam tek je to, da lahk v kratkem času narediš dober trening, ko pač časa nimaš na pretek in zaradi tega bom tud še tekel, ko spravim ahilovo čist v red, dokler pa tega ni pa tud teka ne bo. 

Torej namesto teka sem v jeseni kolesaril in delal vaje za moč, zdaj v zimskem času pa kolo nadomeščajo tekaške smuči. Torej alternativ je dovolj. Kar se tiče vaj za moč delam predvsem vaje z lastno težo, malo pa si pomagam tudi z lahkimi utežmi, beri 5 kg, z dvema kettlebeloma, ki tud nista pretežka, 12 in 16 kg ter pa trakovi TRX, ki pa jih trenutno nimam, oz. so nekje v izdelavi. Kar se tiče vaj so tu počepi, vojaški poskoki, sklece, trebušnajki na žogi, izadni koraki naprej in nazaj in pa sedaj tako popularni plenki, kak se reče po Slovensko pojma nimam. Sicer ne vem kaj je tu problem pri teh plenkih, jaz jih delam po 5 do 8 po dve minuti.

No zdaj pa k spremembam. Prva je to, da sem pridobil ene 5 kil, no pa niso vse mišice je pa dosti... Če bi hotel malo več mišic in mal manj špeha bi se pač moral odpovedat sladkarijam, kar pa je pr meni za enkrat nemogoče. Po moje bi se temu odpovedal le če bi bil s tem obsojen na smrt. Je pa druga velka spremeba to, da moje telo oz. mišice niso več tako zakrčene, kot so bile ko sem veliko tekel. Ne nisem zdaj ratal gumica je pa res, da ko delam vaje za moč ne čutim zategnjenosti v mišicah.

Pa še nekaj, včeraj sem po posvetu z ortopedom šel naredit preiskave holesterola, po nekih mnenjih bi lahko povišan holesterol imel za posledico povečane vnetne procese v telesu in torej dolgo trajajoče težave z mojo tetivo. No očitno temu ne bo tako, saj so izvidi normalni. Kljub temu, da pri nas kuhamo le na svinjski masti in da mi ocvirki in slanina nista tuji je moj holesterol čist OK, edino kar pa je slabo pa je vrednost vitamina D, kar me kar malo čudi saj sem dosti na soncu in se nikoli ne mažem z zaščitnimi mažami. No bom pač mogu mal dodat tega vitamina v kaki drugi obliki.

No zdaj vidim, da je tek fajn stvar, ko človek nima časa in lahk tako v kratkem času naredi veliko za svoje telo in počutje, če pa je časa nekaj več pa bom jaz od zdaj dalje raj poiskal kako alternativo ;) Glav je da se miga.


Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

40 days

in odštevamo. Ker se začne postno obdobje je to več kot odličen čas, da se tud jaz odpovem vsajza 40 dni moje največje pregrehe, seveda to so sladkarije. OK, že v štartu povem, da se vsemu sladkemu ne mislim odpovedat, pač pa se bom držal bol "zdravih" sladkarij. Ali bolje rečeno "low carb" varjanta. 
Kar se treningov tiče vse po starem, še vedno več treningov naredim z kettlebeli, dodajam pa nekaj treningov za vztrajnost in splošno kondicijo. Sicer je to zimo kaj malo teka na smučeh, zato pa dodajam tek in pa kolesarjenje, vendar ne pretiravam z številom treningov. Zdaj pa meter v roke pa da vidimo kako je stanje. Tehtal se ne bom, ker me kile v bistvu ne zanimajo, zanima me samo razporeditev teže.
PAS 83cm
PRSA 103 cm
RAME 119 cm
STEGNA 59 cm

Torej se merim ponovno čez 40 dni.


O športu pa

skoraj nič ne napišem več v tem blogu. Pa to ne pomeni, da ne športam. Brez tega pač ne gre in januar je bil prav pester, na Rogli sneg, ki omogoča snežne radosti, v dolini pa skoraj pomladno tako, da je tud kolo najdlo pot iz kleti. Vsega po malem torej. No malo več kot zadnji čas sem tudi tekel in zadnjič probal tudi kako je, če tempo malenkost dvignem. Seveda dobrih 5 minut na kilometer ni bogvekaj a ker nima nekih ambicij po tekmah se mi zdi kar ok, da lahk slabih 10 km z lahkoto držim tak tempo. No seveda sem bil naslednji dan celi zategnjen pa tud leva tetiva ni bla prav zadovoljna z mojim početjem ni pa tudi pretirano protstestirala. Ko omenjam tetivo je to v bistvu tista tetiva, ki me je sedaj bo že štiri leta, ko me je oddaljila od teka. Vmes sem kar malo obupal, da bo kdaj popolnoma vredu a sem se odločil za še en poizkus in danes grem še na Inštitut za športno medicino pa, da vidimo kaj bom zvedel. V bistvu bom poskušal najti kak konzervativen način za popolno ozdravitev, …

Posiljeni ali prisliljeni

so od ponudnikov, ki nam omogočajo komunikacije, interneta in televizije. Pred začetkom leta so nas prijazno obvestili, da bodo podražili storitve mobilne telefonije in televizije, kar v mojem primeru naša 3 evre na mesec, se pravi skoraj ena naročnina več na leto.
Ampak v čem je težava, no vsaj jaz jo vidim, ne vem kako je z vami. Večina nas ima tako imenovano paketno storitev pri enem ponudniku, ki pa najbrž ni najcenejša opcija, vsaj tako se mi zdi, najbrž bi bilo ceneje malo pobrskati pri različnih ponudbah pri konkurenci, ampak o tem kdaj drugič. 
Bolj sporno, kot to, da paketna ponudba najbrž ni najcenejša je to, da v bistvu plačujemo za nekaj kar v bistvu sploh ne uporabljamo. Naprimer, doma imamo nameščenih okoli 130 TV programov, od tega jih jaz gledam mogoče 10, pa sem zastavil številko zelo visoko, če prištejem še ene tri, ki jih stalno gledajo otroci smo ajde na 15, da zaokrožim. Ostane 115 programov, ki jih plačujem a jih nikoli ne gledam. Torej sem prisiljen plačevati z…