Nazaj

k teku se počasi ampak res počasi vračam. Po zadnjem nastopu na Braverunu so me spet bolele noge, kar pa sploh ni čudno. Z nič teka grem na tek in to po vrhu še na tek po gozdu in zelo razgibanem terenu, kak me pol nebi bolele noge.

No sedaj pa sem se odloču, da bom k crossfitu dodal še teke. Za enkrat ne mislim nič pretiravat ampak bom začel s teki dolgimi do 40 minut, pri katerih bo tempo striktno odvisen od pulza. Odločil sem se, da bom začel z metodo Maffetona. On zagovarja da se večina treningov opravi s pulzom, ki je na ali pod mejo t.i. aerobnega praga. Izračun je enostaven 180 minus leta in dobimo pulz oz. maksimalen pulz do katerega lahko pridemo pri treningih. Številka se lahko malo korigira v navzgor ali navzdol, kar pa je odvisno od stanja osebe, npr. ali se vračamo po poškodbi, bolezni, in pa od same fizične pripravljenosti osebe.

Ta teden sem opravil dva taka teka. Res se vidi, da sem čist iz tekaške forme po drugi strani pa so teki v tem tempu kar prijetna zadeva. Sicer še mam malo težav z tem, da držim določen pulz, ampak mislim, da bom po še parih treningih že dobil občutek za pulz in mi ne bo treba kar naprej kontrolirat številk na uri.

Vem, da sedaj v tem primeru ni pomembna hitrost je pa vseeno zanimivo kak tempo dosežem pri povprečnem pulzu okoli 137 utr/min. Tempo se vrti nekaj čez 5.30 min/km in prav zanima me kolk bom napredoval v prihodnosti. Nekak mi je cilj, da tečem po tej metodi tam do pomladi, le dolžino teka bom počasi podaljševal. Pa da vidimo kaj bo.


Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nujno zlo

In čudak leta 2019 je...

Nevaren šport