Preskoči na glavno vsebino

Pa smo

v Novem letu. Zame to pomeni samo spremembo številke pri pisanju datuma, vse ostalo sranje okoli tega pa mi je tečno, če to fejst omilim. No letos smo preživeli najboljše vstop v pisanje novega datuma ever. Nekaj malega smo zvečer pojedli, pol sma spavla spat Mihca, no Živa je že velika in že hodi sama Silvestrovat hahaha, midva pa sam se zleknila pred TV, po dolgem času pogledala skup en film, ki sploh ni bil slab in potem šla spat. Vso idilo so pokvarili samo retardiranci, ki so se odločli, da vse prihranke spustijo za konec leta v luft. Naslednji dan pa smo lepo odšli v Zreče, kjer sma tamalga prepustila v oskrbo dediju in babici, midva pa hop na Roglo, najprej mal na tekaške, pa dobro kosilu in pa zaključek v savni. To ja za mene dobro praznovanje Novega leta.

No, ampak zapis je namenjen nečemu drugemu. amreč hočem mal napisat o mojem načinu treningov, prehrane in na splošno mal o mojem pogledu na vsa ta novoletni šit, ki se mu pravi novoletne zaobljube.

Pa nejprej pri slednjem. Kak butasto je, da začneš leto z nekimi whatever zaobljubami in s tem še samo povečaš stres v svojem življenju, ki je že tako preveč stresno. Raje postopoma spremeni razmišljanje in preberi kaj pametnega, pa potem obrni kak novi list v svojem življenju. Po moje je to mal boljše pa tud če bo do tega prišli 12. marca in ne 1. januarja. Živimo v času v katerem morš bit skoz prilagodljiv in vsaka stvar, ki te tako iztiri povzroči samo slabo voljo. Torej po pameti z raznimi zaobljubami.

Kaj se mojga načina treningov tiče je sedaj povdarkek na treningu za moč, se pravi lastna teža in pa kettlebell. Če sem se od začetka matral in kombiniral 12 in 16 kil, lahk zdaj rečem, da mi je 16 kil šala mala in vse vaje izvajam brez problema, tu mislim predvsem na tehnično pravilno izvedbo, ki je najbolj pomembna pri delu z kettlebelli. Tako, da vsak ki malo razmišlja o vadbi z tem železjem naj si pogleda film kettlebell guruja in tam se bo lahk naučil vse o pravilni vadbi. Pri meni je napredek v izvedbi očiten in že pogledujem po 20 kilskem. Seveda pa sem do cilja še daleč, ampak o tem pa kdaj drugič. Naj povem še, da vadbo izvajam, kljub temu še vedno na strehi in imam tako ob enem pe terapijo cold thermogenesis, ki še dodatno pomaga pri kurjenju maščob. Kaj se še ostalega treninga tiče, sedaj ko je zima kolk se le da tečem na smučeh, čeprav zima letos ni najbolj naklonjena, drgač pa grem mal polaufat pri čemer pa je to nizkointenzivni tek dolg ne več kot 1 uro. Ko bo prišla pomlad pa bom spet zajahal kolo.

Tak je izgledala telovadnica ob prvem snegu.



Še zadnje in najbolj važno ob enem pa najtežje je prehrana. Moj princip je že dolgo znan v bistvu začnem jest najhitreje okoli 11 ure dopoldan, če sem v službi, če pa sem doma pa še bolj pozno. Pred tem si privoščim kavo, ki jo mal posladkam z stevio in lepo obogatim z smetano v stilu buletproof coffe, ki jo nekateri obogatijo z putrom ali kako drugo zdravo maščobo jaz pa sem zadovoljen z smetano. Torej to je do kosila to, potem kosilo, ki je v veliki meri sestavljeno iz mesa in zelenjave v bilo kaki obliki, se pravi sedaj pozimi veliko zelja, repe in pa domača svinjina v katerikoli obliki, seveda pa jemo tudi govedino in perutnino ter po novem še žrebička. Za vse to skrbi Tatjana, ki pridno vse tudi beleži. Se pravi jemo bolj nizko hidratno hrano. Popoldan sledijo kaki prigrizki v obliki kakih oreščkov ali sadja z sirom, zvečer pa večerja, po navadi jajca s slanino ali pršutom ali pa ribe v glavnem spet nekaj bolj beljakovinsko mastnega in pa mogoče kaka rezina kruha. In to je to nič komplicirano. OK zvečer še kak košček ali dva črne čokolade ali pa še kake oreščke za posladek, to pa je to.

Jutri je spet dan za meritve, me res zanima kaj bo meter pokazal, ker december je pač malo bolj naporen vsaj kaj se tiče segmenta prehrane. Jaz se pač ne morem odrečt dobri sladici in ponujenih mi je bilo kr nekaj.

Ampak meter ne laže.

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

40 days

in odštevamo. Ker se začne postno obdobje je to več kot odličen čas, da se tud jaz odpovem vsajza 40 dni moje največje pregrehe, seveda to so sladkarije. OK, že v štartu povem, da se vsemu sladkemu ne mislim odpovedat, pač pa se bom držal bol "zdravih" sladkarij. Ali bolje rečeno "low carb" varjanta. 
Kar se treningov tiče vse po starem, še vedno več treningov naredim z kettlebeli, dodajam pa nekaj treningov za vztrajnost in splošno kondicijo. Sicer je to zimo kaj malo teka na smučeh, zato pa dodajam tek in pa kolesarjenje, vendar ne pretiravam z številom treningov. Zdaj pa meter v roke pa da vidimo kako je stanje. Tehtal se ne bom, ker me kile v bistvu ne zanimajo, zanima me samo razporeditev teže.
PAS 83cm
PRSA 103 cm
RAME 119 cm
STEGNA 59 cm

Torej se merim ponovno čez 40 dni.


O športu pa

skoraj nič ne napišem več v tem blogu. Pa to ne pomeni, da ne športam. Brez tega pač ne gre in januar je bil prav pester, na Rogli sneg, ki omogoča snežne radosti, v dolini pa skoraj pomladno tako, da je tud kolo najdlo pot iz kleti. Vsega po malem torej. No malo več kot zadnji čas sem tudi tekel in zadnjič probal tudi kako je, če tempo malenkost dvignem. Seveda dobrih 5 minut na kilometer ni bogvekaj a ker nima nekih ambicij po tekmah se mi zdi kar ok, da lahk slabih 10 km z lahkoto držim tak tempo. No seveda sem bil naslednji dan celi zategnjen pa tud leva tetiva ni bla prav zadovoljna z mojim početjem ni pa tudi pretirano protstestirala. Ko omenjam tetivo je to v bistvu tista tetiva, ki me je sedaj bo že štiri leta, ko me je oddaljila od teka. Vmes sem kar malo obupal, da bo kdaj popolnoma vredu a sem se odločil za še en poizkus in danes grem še na Inštitut za športno medicino pa, da vidimo kaj bom zvedel. V bistvu bom poskušal najti kak konzervativen način za popolno ozdravitev, …

Posiljeni ali prisliljeni

so od ponudnikov, ki nam omogočajo komunikacije, interneta in televizije. Pred začetkom leta so nas prijazno obvestili, da bodo podražili storitve mobilne telefonije in televizije, kar v mojem primeru naša 3 evre na mesec, se pravi skoraj ena naročnina več na leto.
Ampak v čem je težava, no vsaj jaz jo vidim, ne vem kako je z vami. Večina nas ima tako imenovano paketno storitev pri enem ponudniku, ki pa najbrž ni najcenejša opcija, vsaj tako se mi zdi, najbrž bi bilo ceneje malo pobrskati pri različnih ponudbah pri konkurenci, ampak o tem kdaj drugič. 
Bolj sporno, kot to, da paketna ponudba najbrž ni najcenejša je to, da v bistvu plačujemo za nekaj kar v bistvu sploh ne uporabljamo. Naprimer, doma imamo nameščenih okoli 130 TV programov, od tega jih jaz gledam mogoče 10, pa sem zastavil številko zelo visoko, če prištejem še ene tri, ki jih stalno gledajo otroci smo ajde na 15, da zaokrožim. Ostane 115 programov, ki jih plačujem a jih nikoli ne gledam. Torej sem prisiljen plačevati z…