Vitamini

in ostali prehranski dodatki. To je tema današnjega pisanja, no bolj o tem kaj jaz uporabljam in kakšne so moje izkušnje.

Takoj na začetku bom razjasnil nekaj, da sem mnenja, da lahko z pravilno prehrano dobimo v telo dovolj vsega, kar naše telo potrebuje za dobro delovanje. Torej je cilj čim boljša prehrana v smislu, da jemo čim bolj raznoliko in čim manj predelano in po možnosti domačo hrano. Jaz sem mnenja, da je hrana del naše kulture in bivanja in če je za nas že od nekdaj znano, da se je zelje, fižol, meso, krompir, zakaj bi zdaj jaz moral jest ful nekih morskih sadežev, pa ne rečem, da te stvari niso dobre in zdrave, vendar pa niso značilne za naše okolje in za telo, ki se je v določenem času prilagodilo življenju v bolj kontinentalnem okolju. Seveda je to lahko debata, ki se nikoli ne konča, ampak kot rečeno to je moje mnenje in moj način razmišljanja in tega se jaz držim. Torej jemo tisto, kar je značilno za nas pri tem skrbimo, da so stvari čim bolj naravne oziroma pridelane na čim bolj naraven način.

Kar pa se tiče raznih dodatkov k prehrani in vitaminov pa je stvar sledeča. Jaz jemljem določene dodatke in vitamine, nekatere redna druge tu pa tam, Od tistih rednih je tu vitamin B kompleks, ki ga redno jemljem od kar sem imel težave z ukleščenjem živca v hrbtenici. Predvsem B6 in B12 sta vitamina, ki obnavljata živčevje in zato torej B vitamin. Naslednji je vitamin D3, ki ga tudi jemljem redno, čeprav sem bil dolgo prepričan, da ga imam več kot dovolj, saj sem veliko na soncu in glih ne uporabljam kakih krem za sončenje, pa je analiza krvi pokazala, da temu ni čist tako. Nekaj časa sem jemal tudi K2 zaradi zmanjšanja kalcinacij, pa ga zdaj ne več. Pa redno vsak dan spijem še okoli 4 do 5 g vitamina C. Pred spanjem pa vzamem še dve tablete magnezija, dve kapsule omega 3 in pa tu pa tam probiotike. Sma pa sedaj nabavla še reloro, ki dokazano zmanjšuje stresni hormon kortizol, tako, da zdaj dva do tri krat na dan vzamem še kapsulo relore. In to je kar se vitaminov tiče to.

Pol pa so še tu dodatki, k prehrani, tu pa bom čist kratek. Do nedavnega nisem jemal bogve kaj ne pred ne po treningu. Je pa zadnjič nabavla Tatjana neki booster pa ga je zdaj treba porabit pa si te naredim eno mešanco preden grem na streho matrat kettlebell, kdaj pa kdaj dodam še kako kapsulo fatburnerja. Po treningu pa sem glih zdaj začel redno whey proteine katerim dodam še 5 gramov kreatina, to je zdaj še bolj v poizkusni fazi, da vidim, če bo kaka razlika po kakem mesecu rednega jemanja.

No to je na kratko to, kakor koli že dejstvo je, da je najprej potrebno poskrbeti za čim bolj raznoliko in zdravo prehrano, potem pa šele iskati dodatke, ki pa naj bojo tisti, ki jih naše telo potrebuje glede na to kako smo aktivni, še vedno sem mnenja, da povprečen človek ne rabi ravno obilico tablet in praškov.

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nujno zlo

In čudak leta 2019 je...

Nevaren šport