Preskoči na glavno vsebino

Vitamini

in ostali prehranski dodatki. To je tema današnjega pisanja, no bolj o tem kaj jaz uporabljam in kakšne so moje izkušnje.

Takoj na začetku bom razjasnil nekaj, da sem mnenja, da lahko z pravilno prehrano dobimo v telo dovolj vsega, kar naše telo potrebuje za dobro delovanje. Torej je cilj čim boljša prehrana v smislu, da jemo čim bolj raznoliko in čim manj predelano in po možnosti domačo hrano. Jaz sem mnenja, da je hrana del naše kulture in bivanja in če je za nas že od nekdaj znano, da se je zelje, fižol, meso, krompir, zakaj bi zdaj jaz moral jest ful nekih morskih sadežev, pa ne rečem, da te stvari niso dobre in zdrave, vendar pa niso značilne za naše okolje in za telo, ki se je v določenem času prilagodilo življenju v bolj kontinentalnem okolju. Seveda je to lahko debata, ki se nikoli ne konča, ampak kot rečeno to je moje mnenje in moj način razmišljanja in tega se jaz držim. Torej jemo tisto, kar je značilno za nas pri tem skrbimo, da so stvari čim bolj naravne oziroma pridelane na čim bolj naraven način.

Kar pa se tiče raznih dodatkov k prehrani in vitaminov pa je stvar sledeča. Jaz jemljem določene dodatke in vitamine, nekatere redna druge tu pa tam, Od tistih rednih je tu vitamin B kompleks, ki ga redno jemljem od kar sem imel težave z ukleščenjem živca v hrbtenici. Predvsem B6 in B12 sta vitamina, ki obnavljata živčevje in zato torej B vitamin. Naslednji je vitamin D3, ki ga tudi jemljem redno, čeprav sem bil dolgo prepričan, da ga imam več kot dovolj, saj sem veliko na soncu in glih ne uporabljam kakih krem za sončenje, pa je analiza krvi pokazala, da temu ni čist tako. Nekaj časa sem jemal tudi K2 zaradi zmanjšanja kalcinacij, pa ga zdaj ne več. Pa redno vsak dan spijem še okoli 4 do 5 g vitamina C. Pred spanjem pa vzamem še dve tablete magnezija, dve kapsule omega 3 in pa tu pa tam probiotike. Sma pa sedaj nabavla še reloro, ki dokazano zmanjšuje stresni hormon kortizol, tako, da zdaj dva do tri krat na dan vzamem še kapsulo relore. In to je kar se vitaminov tiče to.

Pol pa so še tu dodatki, k prehrani, tu pa bom čist kratek. Do nedavnega nisem jemal bogve kaj ne pred ne po treningu. Je pa zadnjič nabavla Tatjana neki booster pa ga je zdaj treba porabit pa si te naredim eno mešanco preden grem na streho matrat kettlebell, kdaj pa kdaj dodam še kako kapsulo fatburnerja. Po treningu pa sem glih zdaj začel redno whey proteine katerim dodam še 5 gramov kreatina, to je zdaj še bolj v poizkusni fazi, da vidim, če bo kaka razlika po kakem mesecu rednega jemanja.

No to je na kratko to, kakor koli že dejstvo je, da je najprej potrebno poskrbeti za čim bolj raznoliko in zdravo prehrano, potem pa šele iskati dodatke, ki pa naj bojo tisti, ki jih naše telo potrebuje glede na to kako smo aktivni, še vedno sem mnenja, da povprečen človek ne rabi ravno obilico tablet in praškov.

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nevednost, neznanje, brezbrižnost ali jbivetertstvo.

Preden začnem z temle razmišljanjem takoj pove, da se zavedam, da življenje ne more biti vedno idealno in, da nisem edini, ki se soočam s takimi težavami, pa vendrale bom zapisal ta razmišljanja pa čeravno bodo pri nekaterih vzbudila takšna ali drugačna čustva.
K pisanju so me vzpodbudili dogodki, ki so se začeli dogajati pred parimi meseci in če ravno se očitno nihče kaj dosti za to ne sekira pa so mene privede k globokemu premisleku. Namreč v manj kot pol leta so že drugega mojega sodelavca odpeljali na urgenco, razlog pa je enostaven izgorelost na delovnem mestu.Pa, da ne bo dvomov o kakem delu se gre, delo na številki 113, ki je v bistvu klic v sili, ki ga izkoristi oseba, ko nujno potrebuje pomoč policije. Vendar pa se za to številko skriva še marsikaj drugega kot to. Že sama beseda Operativno komunikacijski center (OKC), kot se imenuje v sebi skriva še marsikaj. Pa da ne dolgovezim, bom dal povezavo do podkasta v katerem je delo policistov v tem centru kar dobro opisano, z neka…

O jebiveterstvu drugič

in zadnjič. Torej moj zapis je povzročil kar nekaj odziva, žal le malo javnega in vse preveč takega na štiri oči. Na zadnje tudi z mojim šefom, ki ni bil najbolj zadovoljen z napisanim in mi je to tudi povedal, seveda je celotno stvar tudi argumentiral in moram rečt, da ga do neke mere razumem.
Vse preveč je dejavnikov, ki vplivajo na to v kakšnih razmerah delamo in v kakšen delovnem času. 
Ampak ta zapis je logično nadaljevanje na odzive bralcev, ki so bili kot sem povedal največkrat taki na štiri oči. In ravno v tem je težava, saj se vse preveč razglablja o tem kaj in kako naj bi bilo na štiri oči in vse premalo se o tem pogovarjamo bolj na široko. A kje so za to razlogi... Bistveni je ta, da vsak najraje skrbi za svojo rit, se noče izpostavljati in kritizira nekje za ovinkom, kar je seveda najlažje. Mogoče se komu zdi, da se itak ne bo nič spremenilo in, da se ne splača, kar nekaj pa jih je tudi takih, ki so odvisni od službe, saj z prevelikimi željami za materialnimi dobrinami sa…

40 days

in odštevamo. Ker se začne postno obdobje je to več kot odličen čas, da se tud jaz odpovem vsajza 40 dni moje največje pregrehe, seveda to so sladkarije. OK, že v štartu povem, da se vsemu sladkemu ne mislim odpovedat, pač pa se bom držal bol "zdravih" sladkarij. Ali bolje rečeno "low carb" varjanta. 
Kar se treningov tiče vse po starem, še vedno več treningov naredim z kettlebeli, dodajam pa nekaj treningov za vztrajnost in splošno kondicijo. Sicer je to zimo kaj malo teka na smučeh, zato pa dodajam tek in pa kolesarjenje, vendar ne pretiravam z številom treningov. Zdaj pa meter v roke pa da vidimo kako je stanje. Tehtal se ne bom, ker me kile v bistvu ne zanimajo, zanima me samo razporeditev teže.
PAS 83cm
PRSA 103 cm
RAME 119 cm
STEGNA 59 cm

Torej se merim ponovno čez 40 dni.