Preskoči na glavno vsebino

Na prvi pogled

se vse zdi enostavno, pa vendar včasih ni tako. Tako, kot naprimer zadnja svoja slika, ki sem jo objavil na FB, kao, da pokažem mal svoje mišice in kaj pač mi je uspelo ustvarit s kettlebell treningi.


Po tej objavi sem dobil en kup vprašanj, ki pa so za moje pojme bila vsa napačna, ker pač res ni težko ugotovit, kje se da kupit kettle, pa kolk stanejo... Malo teže je ugotovit, kako se z njimi prav dela, ker za moje pojme je vadba z njimi lahko še bolj nevarna kot koristna, če ne veš kako gre in če ti niso jasne osnove.

Res je, da če imaš zdrav razum in pristop se tega lahko naučiš sam, pač rabiš velik volje in pa pravi začetek. Jaz sem veliko presedel pred zaslonom in študiral vaje iz videa Enter the kettlebell, od Pavela Tstatsoulina, ki je zame edini pravi kettlebell mojster in res nazorno pokaže kako in kaj se tem rečem streže. In s te mislim res študiral vsako vajo in jo vadil in spet šel gledat kako se dela.... In še danes se vračam k teoriji in pilim prakso, pa še vem, da se lahk izboljšam.

Naslednja stvar pa je kako težo izbrati. Skoraj povsod se priporoča 9 kg za ženske in 16 vkg za moške. Jaz to vzamem malo z rezervo. Za nekoga, ki ima že kake izkušnje z utežmi je mogoče 16 kg prava teža, če pa si na tem področju čisti začetnik, tako kot sem bil jaz bo bolje če začneš z 12 kg. Jaz sem začel z 12, res potem kar hitro kupil še 16 in nekaj časa kombiniral med tema dvema. Ko sem začel malo bolj resno vadit pa sem pilil vaje z 16 kar nekaj časa in dolgo okleval pred nakupom 20 kg in, če povem po pravici sem bil kar malo skeptičen, ko sem si ga nesel iz trgovine, če ne bo preveč zame, no izkazalo se je, da sem se odločil za nakup ob pravem času in seda v bistvu delam samo z 20ko.

Potem pa še zadnja stvar in to je dolžina treninga. Če kdo misli, da bo 3 x na teden po 20 minut imelo kak učinek, pol raj naj zapravi denar za kaj drugega. Kettlebell trening traja minimalno 45 minut, pa še to ne bo bog ve kaj. Raj ena ura, če se v to vštejejo začetne vaje za ogrevanje, nato pa sledijo ponovitve različnih vaj. Se pravi delamo npr. 5 različnih vaj vsako po x ponovitev ali pa x časa. To je en krog. In nato naredimo npr. 5 krogov in že kmalu je jasno, da to traja malo dlje kot 20 minut.

To je čist na kratko mal o kttlih in treningih, vse se najde na netu v taki in drugačni obliki, potrebna je samo volja in čas, ki pa si ga mora vsak sam vzeti zase. 

Če slučajno koga zanima kaj več o samo vadbi me lahko kontaktira in se dogovorita o prikazu treninga.

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

40 days

in odštevamo. Ker se začne postno obdobje je to več kot odličen čas, da se tud jaz odpovem vsajza 40 dni moje največje pregrehe, seveda to so sladkarije. OK, že v štartu povem, da se vsemu sladkemu ne mislim odpovedat, pač pa se bom držal bol "zdravih" sladkarij. Ali bolje rečeno "low carb" varjanta. 
Kar se treningov tiče vse po starem, še vedno več treningov naredim z kettlebeli, dodajam pa nekaj treningov za vztrajnost in splošno kondicijo. Sicer je to zimo kaj malo teka na smučeh, zato pa dodajam tek in pa kolesarjenje, vendar ne pretiravam z številom treningov. Zdaj pa meter v roke pa da vidimo kako je stanje. Tehtal se ne bom, ker me kile v bistvu ne zanimajo, zanima me samo razporeditev teže.
PAS 83cm
PRSA 103 cm
RAME 119 cm
STEGNA 59 cm

Torej se merim ponovno čez 40 dni.


O športu pa

skoraj nič ne napišem več v tem blogu. Pa to ne pomeni, da ne športam. Brez tega pač ne gre in januar je bil prav pester, na Rogli sneg, ki omogoča snežne radosti, v dolini pa skoraj pomladno tako, da je tud kolo najdlo pot iz kleti. Vsega po malem torej. No malo več kot zadnji čas sem tudi tekel in zadnjič probal tudi kako je, če tempo malenkost dvignem. Seveda dobrih 5 minut na kilometer ni bogvekaj a ker nima nekih ambicij po tekmah se mi zdi kar ok, da lahk slabih 10 km z lahkoto držim tak tempo. No seveda sem bil naslednji dan celi zategnjen pa tud leva tetiva ni bla prav zadovoljna z mojim početjem ni pa tudi pretirano protstestirala. Ko omenjam tetivo je to v bistvu tista tetiva, ki me je sedaj bo že štiri leta, ko me je oddaljila od teka. Vmes sem kar malo obupal, da bo kdaj popolnoma vredu a sem se odločil za še en poizkus in danes grem še na Inštitut za športno medicino pa, da vidimo kaj bom zvedel. V bistvu bom poskušal najti kak konzervativen način za popolno ozdravitev, …

Posiljeni ali prisliljeni

so od ponudnikov, ki nam omogočajo komunikacije, interneta in televizije. Pred začetkom leta so nas prijazno obvestili, da bodo podražili storitve mobilne telefonije in televizije, kar v mojem primeru naša 3 evre na mesec, se pravi skoraj ena naročnina več na leto.
Ampak v čem je težava, no vsaj jaz jo vidim, ne vem kako je z vami. Večina nas ima tako imenovano paketno storitev pri enem ponudniku, ki pa najbrž ni najcenejša opcija, vsaj tako se mi zdi, najbrž bi bilo ceneje malo pobrskati pri različnih ponudbah pri konkurenci, ampak o tem kdaj drugič. 
Bolj sporno, kot to, da paketna ponudba najbrž ni najcenejša je to, da v bistvu plačujemo za nekaj kar v bistvu sploh ne uporabljamo. Naprimer, doma imamo nameščenih okoli 130 TV programov, od tega jih jaz gledam mogoče 10, pa sem zastavil številko zelo visoko, če prištejem še ene tri, ki jih stalno gledajo otroci smo ajde na 15, da zaokrožim. Ostane 115 programov, ki jih plačujem a jih nikoli ne gledam. Torej sem prisiljen plačevati z…