Na prvi pogled

se vse zdi enostavno, pa vendar včasih ni tako. Tako, kot naprimer zadnja svoja slika, ki sem jo objavil na FB, kao, da pokažem mal svoje mišice in kaj pač mi je uspelo ustvarit s kettlebell treningi.


Po tej objavi sem dobil en kup vprašanj, ki pa so za moje pojme bila vsa napačna, ker pač res ni težko ugotovit, kje se da kupit kettle, pa kolk stanejo... Malo teže je ugotovit, kako se z njimi prav dela, ker za moje pojme je vadba z njimi lahko še bolj nevarna kot koristna, če ne veš kako gre in če ti niso jasne osnove.

Res je, da če imaš zdrav razum in pristop se tega lahko naučiš sam, pač rabiš velik volje in pa pravi začetek. Jaz sem veliko presedel pred zaslonom in študiral vaje iz videa Enter the kettlebell, od Pavela Tstatsoulina, ki je zame edini pravi kettlebell mojster in res nazorno pokaže kako in kaj se tem rečem streže. In s te mislim res študiral vsako vajo in jo vadil in spet šel gledat kako se dela.... In še danes se vračam k teoriji in pilim prakso, pa še vem, da se lahk izboljšam.

Naslednja stvar pa je kako težo izbrati. Skoraj povsod se priporoča 9 kg za ženske in 16 vkg za moške. Jaz to vzamem malo z rezervo. Za nekoga, ki ima že kake izkušnje z utežmi je mogoče 16 kg prava teža, če pa si na tem področju čisti začetnik, tako kot sem bil jaz bo bolje če začneš z 12 kg. Jaz sem začel z 12, res potem kar hitro kupil še 16 in nekaj časa kombiniral med tema dvema. Ko sem začel malo bolj resno vadit pa sem pilil vaje z 16 kar nekaj časa in dolgo okleval pred nakupom 20 kg in, če povem po pravici sem bil kar malo skeptičen, ko sem si ga nesel iz trgovine, če ne bo preveč zame, no izkazalo se je, da sem se odločil za nakup ob pravem času in seda v bistvu delam samo z 20ko.

Potem pa še zadnja stvar in to je dolžina treninga. Če kdo misli, da bo 3 x na teden po 20 minut imelo kak učinek, pol raj naj zapravi denar za kaj drugega. Kettlebell trening traja minimalno 45 minut, pa še to ne bo bog ve kaj. Raj ena ura, če se v to vštejejo začetne vaje za ogrevanje, nato pa sledijo ponovitve različnih vaj. Se pravi delamo npr. 5 različnih vaj vsako po x ponovitev ali pa x časa. To je en krog. In nato naredimo npr. 5 krogov in že kmalu je jasno, da to traja malo dlje kot 20 minut.

To je čist na kratko mal o kttlih in treningih, vse se najde na netu v taki in drugačni obliki, potrebna je samo volja in čas, ki pa si ga mora vsak sam vzeti zase. 

Če slučajno koga zanima kaj več o samo vadbi me lahko kontaktira in se dogovorita o prikazu treninga.

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nujno zlo

In čudak leta 2019 je...

Nevaren šport