Preskoči na glavno vsebino

Vsega po malem

bo v tem zapisu. Ampak najprej pa nekaj številk Že dolgo nisem napisal nič konkretnega o mojih treningih, no razen tega, da sem zdaj skoraj popolnoma prešaltal na kolesarjenje. Še k sreči imam cestaka in gorca in lahk fino kombiniram med različnimi vožnjami. No do sedaj sem večino bil na cestaku, ker je blo na Pohorju še precej hladno, da ne omenjam blata, ki pa se je zdaj že dobro osušil, preverjeno prejšnji teden je povezava od Areha na Belvi že skoraj čisto brez blata in tako se da prevozit traso brez, da morš pol takoj v avtopralnico. Torej sedaj kolesarim in ob jutrih ko grem v službo premetujem železje po dnevni sobi in delam ostale vaje. Sedaj imam na zalogi sklop različnih serjij vaj, ki vključujejo kettlebele, TRX in pa roler za trebušnjake ter žogo. Celoten trening traja dobro uro in vključuje vse mišične skupine. Kot rečeno ga izvajam takrat ko grem v dnevno le redko pa takrat ko sem doma, saj izkoristim tisi dan za kolo. V rezervi pa imam še tek, ki ga šparam za slabo vreme, ko se ne da kolesarit. No v kratkem morm poiskat še rolke in narediti še kak rolkarski vzpon na Roglo.

Aja oblubu sem mal številk. No do sedaj mi je uspelo nakolesarit krepko čez 2500 km in če bom nadaljeval s takim tempom jih bo do konca leta še kar nekaj. Na cestaku se povprečna hitrost vedno vrti okoli 32 km/h, na gorcu pa sem tudi že krepko popravu svoj čas vzpona po Kordeku.

In še na koncu kar je najbolj važno pa je to, da me nič ne boli, nič nisem zategnejen, hodim normalno in tud na splošno se počutim OK.

Je pa nekaj novega tud v naši prehrani. No jaz sem že pisal, da sem mel 40 dnevni post od sladic pa tud sedaj po koncu sem kar temeljito zmanjšal količino sladkarij v moji prehrani. Mislim, da sem nekje na 10% prejšnje konzumacije vseh sladkarij. V bistvu si sedaj privoščim nekaj sladkega po kakem dobrem kosilu in pa tu pa tam kaki sladoled, to pa je tud vse. Vse ostale sladkarije od čokolad, keksov, napolitank in podobnega pa je za enkrat črtano iz jedilnika.

No Tatjana je najdla neki smoothie challenge, kar je v bistvu zdaj zelo popularno razni challengei. Ne vem točno za kaj gre mislim da gre za zelene smoothie, no pa saj ni važno, važno je da jaz dobim vsaki dan pol litrski smoothie. Do zdaj so bili še vsi užitni.

Kar se tiče pa ostale prehrane pa nadaljujemo z tempom kot do sedaj, velik zelenjavnih juhic in pa sedaj vsaj dvakrat na teden še dobra solata s prelivom in kakim piščancem ali skušo. Potem pa še je na sporedu kaka dobra pečenka ali kotleti in pa kaj iz slow coockerja.

Za piko na I pa še veliko miganja tud z tamalima in to je to.

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

40 days

in odštevamo. Ker se začne postno obdobje je to več kot odličen čas, da se tud jaz odpovem vsajza 40 dni moje največje pregrehe, seveda to so sladkarije. OK, že v štartu povem, da se vsemu sladkemu ne mislim odpovedat, pač pa se bom držal bol "zdravih" sladkarij. Ali bolje rečeno "low carb" varjanta. 
Kar se treningov tiče vse po starem, še vedno več treningov naredim z kettlebeli, dodajam pa nekaj treningov za vztrajnost in splošno kondicijo. Sicer je to zimo kaj malo teka na smučeh, zato pa dodajam tek in pa kolesarjenje, vendar ne pretiravam z številom treningov. Zdaj pa meter v roke pa da vidimo kako je stanje. Tehtal se ne bom, ker me kile v bistvu ne zanimajo, zanima me samo razporeditev teže.
PAS 83cm
PRSA 103 cm
RAME 119 cm
STEGNA 59 cm

Torej se merim ponovno čez 40 dni.


O športu pa

skoraj nič ne napišem več v tem blogu. Pa to ne pomeni, da ne športam. Brez tega pač ne gre in januar je bil prav pester, na Rogli sneg, ki omogoča snežne radosti, v dolini pa skoraj pomladno tako, da je tud kolo najdlo pot iz kleti. Vsega po malem torej. No malo več kot zadnji čas sem tudi tekel in zadnjič probal tudi kako je, če tempo malenkost dvignem. Seveda dobrih 5 minut na kilometer ni bogvekaj a ker nima nekih ambicij po tekmah se mi zdi kar ok, da lahk slabih 10 km z lahkoto držim tak tempo. No seveda sem bil naslednji dan celi zategnjen pa tud leva tetiva ni bla prav zadovoljna z mojim početjem ni pa tudi pretirano protstestirala. Ko omenjam tetivo je to v bistvu tista tetiva, ki me je sedaj bo že štiri leta, ko me je oddaljila od teka. Vmes sem kar malo obupal, da bo kdaj popolnoma vredu a sem se odločil za še en poizkus in danes grem še na Inštitut za športno medicino pa, da vidimo kaj bom zvedel. V bistvu bom poskušal najti kak konzervativen način za popolno ozdravitev, …

Posiljeni ali prisliljeni

so od ponudnikov, ki nam omogočajo komunikacije, interneta in televizije. Pred začetkom leta so nas prijazno obvestili, da bodo podražili storitve mobilne telefonije in televizije, kar v mojem primeru naša 3 evre na mesec, se pravi skoraj ena naročnina več na leto.
Ampak v čem je težava, no vsaj jaz jo vidim, ne vem kako je z vami. Večina nas ima tako imenovano paketno storitev pri enem ponudniku, ki pa najbrž ni najcenejša opcija, vsaj tako se mi zdi, najbrž bi bilo ceneje malo pobrskati pri različnih ponudbah pri konkurenci, ampak o tem kdaj drugič. 
Bolj sporno, kot to, da paketna ponudba najbrž ni najcenejša je to, da v bistvu plačujemo za nekaj kar v bistvu sploh ne uporabljamo. Naprimer, doma imamo nameščenih okoli 130 TV programov, od tega jih jaz gledam mogoče 10, pa sem zastavil številko zelo visoko, če prištejem še ene tri, ki jih stalno gledajo otroci smo ajde na 15, da zaokrožim. Ostane 115 programov, ki jih plačujem a jih nikoli ne gledam. Torej sem prisiljen plačevati z…