Preskoči na glavno vsebino

Zarečenega kruha

se največ poje ali bolje rečeno se ga ne je več, ali kako pa zdaj pa res gre za res.

Prvič sem nekaj poskušal z low carb prehrano pred več kot enim letom, in takrat precej neuspešno. Za to obstajata dva razloga, prvi je precej drastično zmanjšanje hidratov na enkrat in pa velika količina tekaških treningov, ki pa niso bili ravno nizko intenzivni. To sta bila glavna vzroka za dokaj neuspešen poizkus.

Sedaj je tu poizkus številka dva, ki pa bo oziroma je že veliko uspešnejši, ker pač ne ponavljam več napak iz preteklosti. Hidrate ukinjam postopoma ob enem pa iščem nadomestila za prehranske stvari, kot je npr. kruh. No k sreči imam doma "Kuharco" , ki na mesto mene skrbi za našo zdravo prehrano. Eden od razlogov za lažjo prilagoditev je tudi spremeba treningov.Tečem malo ali skoraj nič, če pa že pa je to na zelo nizkih obratih in tako pač ne kurim veliko cukra, na kolesu ali pa na smučeh sedaj pa dajem za enkrat povdarek na nizki intenzivnosti in raje malo podaljšam trening. Itak nimam kakih tekmovalnih ambicij ampak mi gre predvsem za to, da dvigam nivo vzdržljivosti. Pomembnejši del treninga pa je trening za moč pri katerem pa vsaj jaz ne čutim potrebe po vnosu hidratov, ampak mi bolj pašejo beljakovine in pa maščobe.

Za popoln uspeh pa je tu pomembnh kar nekaj stvari. Naprimer to, da ti je že v štartu jasno, da bližnjic pri teh stvareh ni, pa recimo to, da se je treba kdaj pa kdaj čemu odpovedat, še bolje pa raje nadomestit s čim drugim, tu imam predvsem v mislih prehrano. No kaj se tiče treningov pa je pomembna samo dobra razporeditev časa, ki ga pač imaš na razpolaga v nekem dnevu. Mi doma pač raje gremo zvečer z otroco vred v posteljo, mogoč je komu čudno, če mu povem, da sem v pojstli velikokrat že pred osmo zvečer pa da vstajamo še ob petih tudi ob dnevih ko ne gremo v službo samo za to, da da lahk naredimo trening preden se tamala dva zbudita. Ja čist mi je jasno, da sem oz. smo za večino mal ali pa fejst čudni, pa čaj pol tak način življenja nam je všeč in nam ustreza.

Al pa če rečem jaz pač sem ziheraš in raje kot bližnjice delam raje to kar deluje pa čeprav traja malo dlje ;)

Torej to branje je namenjeno predvsem tistim, ki niso najbolj zadovoljni z svojim načinom življenja in bi radi nekaj spremenili, torej za tiste, ki jim je že v štartu jasno, da bližnjic ni, da se tud zredi noben ne v parih dneh. Za vse tiste, ki so pripravljeni kaj žrtvovati in za tiste, ki jim bo napredek le še večja vspodbuda.


Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nevednost, neznanje, brezbrižnost ali jbivetertstvo.

Preden začnem z temle razmišljanjem takoj pove, da se zavedam, da življenje ne more biti vedno idealno in, da nisem edini, ki se soočam s takimi težavami, pa vendrale bom zapisal ta razmišljanja pa čeravno bodo pri nekaterih vzbudila takšna ali drugačna čustva.
K pisanju so me vzpodbudili dogodki, ki so se začeli dogajati pred parimi meseci in če ravno se očitno nihče kaj dosti za to ne sekira pa so mene privede k globokemu premisleku. Namreč v manj kot pol leta so že drugega mojega sodelavca odpeljali na urgenco, razlog pa je enostaven izgorelost na delovnem mestu.Pa, da ne bo dvomov o kakem delu se gre, delo na številki 113, ki je v bistvu klic v sili, ki ga izkoristi oseba, ko nujno potrebuje pomoč policije. Vendar pa se za to številko skriva še marsikaj drugega kot to. Že sama beseda Operativno komunikacijski center (OKC), kot se imenuje v sebi skriva še marsikaj. Pa da ne dolgovezim, bom dal povezavo do podkasta v katerem je delo policistov v tem centru kar dobro opisano, z neka…

O jebiveterstvu drugič

in zadnjič. Torej moj zapis je povzročil kar nekaj odziva, žal le malo javnega in vse preveč takega na štiri oči. Na zadnje tudi z mojim šefom, ki ni bil najbolj zadovoljen z napisanim in mi je to tudi povedal, seveda je celotno stvar tudi argumentiral in moram rečt, da ga do neke mere razumem.
Vse preveč je dejavnikov, ki vplivajo na to v kakšnih razmerah delamo in v kakšen delovnem času. 
Ampak ta zapis je logično nadaljevanje na odzive bralcev, ki so bili kot sem povedal največkrat taki na štiri oči. In ravno v tem je težava, saj se vse preveč razglablja o tem kaj in kako naj bi bilo na štiri oči in vse premalo se o tem pogovarjamo bolj na široko. A kje so za to razlogi... Bistveni je ta, da vsak najraje skrbi za svojo rit, se noče izpostavljati in kritizira nekje za ovinkom, kar je seveda najlažje. Mogoče se komu zdi, da se itak ne bo nič spremenilo in, da se ne splača, kar nekaj pa jih je tudi takih, ki so odvisni od službe, saj z prevelikimi željami za materialnimi dobrinami sa…

40 days

in odštevamo. Ker se začne postno obdobje je to več kot odličen čas, da se tud jaz odpovem vsajza 40 dni moje največje pregrehe, seveda to so sladkarije. OK, že v štartu povem, da se vsemu sladkemu ne mislim odpovedat, pač pa se bom držal bol "zdravih" sladkarij. Ali bolje rečeno "low carb" varjanta. 
Kar se treningov tiče vse po starem, še vedno več treningov naredim z kettlebeli, dodajam pa nekaj treningov za vztrajnost in splošno kondicijo. Sicer je to zimo kaj malo teka na smučeh, zato pa dodajam tek in pa kolesarjenje, vendar ne pretiravam z številom treningov. Zdaj pa meter v roke pa da vidimo kako je stanje. Tehtal se ne bom, ker me kile v bistvu ne zanimajo, zanima me samo razporeditev teže.
PAS 83cm
PRSA 103 cm
RAME 119 cm
STEGNA 59 cm

Torej se merim ponovno čez 40 dni.