Preskoči na glavno vsebino

Zarečenega kruha

se največ poje ali bolje rečeno se ga ne je več, ali kako pa zdaj pa res gre za res.

Prvič sem nekaj poskušal z low carb prehrano pred več kot enim letom, in takrat precej neuspešno. Za to obstajata dva razloga, prvi je precej drastično zmanjšanje hidratov na enkrat in pa velika količina tekaških treningov, ki pa niso bili ravno nizko intenzivni. To sta bila glavna vzroka za dokaj neuspešen poizkus.

Sedaj je tu poizkus številka dva, ki pa bo oziroma je že veliko uspešnejši, ker pač ne ponavljam več napak iz preteklosti. Hidrate ukinjam postopoma ob enem pa iščem nadomestila za prehranske stvari, kot je npr. kruh. No k sreči imam doma "Kuharco" , ki na mesto mene skrbi za našo zdravo prehrano. Eden od razlogov za lažjo prilagoditev je tudi spremeba treningov.Tečem malo ali skoraj nič, če pa že pa je to na zelo nizkih obratih in tako pač ne kurim veliko cukra, na kolesu ali pa na smučeh sedaj pa dajem za enkrat povdarek na nizki intenzivnosti in raje malo podaljšam trening. Itak nimam kakih tekmovalnih ambicij ampak mi gre predvsem za to, da dvigam nivo vzdržljivosti. Pomembnejši del treninga pa je trening za moč pri katerem pa vsaj jaz ne čutim potrebe po vnosu hidratov, ampak mi bolj pašejo beljakovine in pa maščobe.

Za popoln uspeh pa je tu pomembnh kar nekaj stvari. Naprimer to, da ti je že v štartu jasno, da bližnjic pri teh stvareh ni, pa recimo to, da se je treba kdaj pa kdaj čemu odpovedat, še bolje pa raje nadomestit s čim drugim, tu imam predvsem v mislih prehrano. No kaj se tiče treningov pa je pomembna samo dobra razporeditev časa, ki ga pač imaš na razpolaga v nekem dnevu. Mi doma pač raje gremo zvečer z otroco vred v posteljo, mogoč je komu čudno, če mu povem, da sem v pojstli velikokrat že pred osmo zvečer pa da vstajamo še ob petih tudi ob dnevih ko ne gremo v službo samo za to, da da lahk naredimo trening preden se tamala dva zbudita. Ja čist mi je jasno, da sem oz. smo za večino mal ali pa fejst čudni, pa čaj pol tak način življenja nam je všeč in nam ustreza.

Al pa če rečem jaz pač sem ziheraš in raje kot bližnjice delam raje to kar deluje pa čeprav traja malo dlje ;)

Torej to branje je namenjeno predvsem tistim, ki niso najbolj zadovoljni z svojim načinom življenja in bi radi nekaj spremenili, torej za tiste, ki jim je že v štartu jasno, da bližnjic ni, da se tud zredi noben ne v parih dneh. Za vse tiste, ki so pripravljeni kaj žrtvovati in za tiste, ki jim bo napredek le še večja vspodbuda.


Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

40 days

in odštevamo. Ker se začne postno obdobje je to več kot odličen čas, da se tud jaz odpovem vsajza 40 dni moje največje pregrehe, seveda to so sladkarije. OK, že v štartu povem, da se vsemu sladkemu ne mislim odpovedat, pač pa se bom držal bol "zdravih" sladkarij. Ali bolje rečeno "low carb" varjanta. 
Kar se treningov tiče vse po starem, še vedno več treningov naredim z kettlebeli, dodajam pa nekaj treningov za vztrajnost in splošno kondicijo. Sicer je to zimo kaj malo teka na smučeh, zato pa dodajam tek in pa kolesarjenje, vendar ne pretiravam z številom treningov. Zdaj pa meter v roke pa da vidimo kako je stanje. Tehtal se ne bom, ker me kile v bistvu ne zanimajo, zanima me samo razporeditev teže.
PAS 83cm
PRSA 103 cm
RAME 119 cm
STEGNA 59 cm

Torej se merim ponovno čez 40 dni.


O športu pa

skoraj nič ne napišem več v tem blogu. Pa to ne pomeni, da ne športam. Brez tega pač ne gre in januar je bil prav pester, na Rogli sneg, ki omogoča snežne radosti, v dolini pa skoraj pomladno tako, da je tud kolo najdlo pot iz kleti. Vsega po malem torej. No malo več kot zadnji čas sem tudi tekel in zadnjič probal tudi kako je, če tempo malenkost dvignem. Seveda dobrih 5 minut na kilometer ni bogvekaj a ker nima nekih ambicij po tekmah se mi zdi kar ok, da lahk slabih 10 km z lahkoto držim tak tempo. No seveda sem bil naslednji dan celi zategnjen pa tud leva tetiva ni bla prav zadovoljna z mojim početjem ni pa tudi pretirano protstestirala. Ko omenjam tetivo je to v bistvu tista tetiva, ki me je sedaj bo že štiri leta, ko me je oddaljila od teka. Vmes sem kar malo obupal, da bo kdaj popolnoma vredu a sem se odločil za še en poizkus in danes grem še na Inštitut za športno medicino pa, da vidimo kaj bom zvedel. V bistvu bom poskušal najti kak konzervativen način za popolno ozdravitev, …

Zapakiral

sem mojo polarko RCX5, če kdo rabi kaj takega...