Preskoči na glavno vsebino

Vzdržljiv ali močan

ali pa mogoče oboje. Ko sem se ukvarjal predvsem z tekom sem se kar izogibal kakih odvečnih mišic na telesu in s tem tud odvečne teže. In spet je tu ampak, torej ampak, ker se človek vedno uči in pa tu in tam tudi kaj nauči, tako se tud men kdaj pa kdaj posreči kaj naučiti.

Torej ta zapis ne bo o teku ali pa o gvihtanju, kot bi blo pričakovati pač pa bolj o tem kako biti čim bolj zdrav,  ali še bolje rečeno, kako se čist zares počutiti zdravo. Ali res morabim bit suh zato, da sem zdrav ali so res vsi tisti, ki imajo kako kilo viška vsi bolani. Kaj pa sploh spada v kategorijo biti zdrav in se dobro počutiti. Po moje spada marsikaj, recimo živeti s čim manj stresa, se zbuditi spočit, imeti normalno prebavo, zdravo bivalno okolje, zdravo in dobro prehrano, dobre medčloveške odnose in še in še.

Kar nekaj stvari, ki so v današnjem življenju včasih skoraj nedosegljive, saj kako naj se zbudim spočit, ko pa sem ponoči v službi ali kako naj bom v zdravem okolju, ko pa sem izpostavljen hrupu in izpušnim plinom, kako naj se izognem stresu, ko pa se velikokrat moram ukvarjati z ljudmi, ki so če zelo polepšam malenkost problematični. Ja res je ne da se izognit soločenim stvarem. A že to, da se zavedamo v kakem okolju smo v danem trenutku je po moje čist dovolj, da pa takrat, ko se najdemo v okolju, ki je prijazno do nas znamo to izkoristit v polni meri. 

Jaz se tega vse bolj zavedam. Stvari, ki so bile včasih nepomembne danes dobivajo nek nov pomen. No tu se lahko vrnem na začetek tega pisanja a se ne bom, ker sem obljubil, da to ne bo pisanje o teku in gvihtih. To je zapis o zdravem počutju, počutite se zdravi, pojdite ven, tekmujte kdo dlje vrže kepo ali naredi večjo sneženo kroglo, naredite nekaj prvinskega, nekaj kar nima veze z porabljenimi kalorijami za kar ne rabite pulz metra, nekaj takega kar vas dela zdrave in s tem tudi srečne pa ob enem tudi močne.

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nevednost, neznanje, brezbrižnost ali jbivetertstvo.

Preden začnem z temle razmišljanjem takoj pove, da se zavedam, da življenje ne more biti vedno idealno in, da nisem edini, ki se soočam s takimi težavami, pa vendrale bom zapisal ta razmišljanja pa čeravno bodo pri nekaterih vzbudila takšna ali drugačna čustva.
K pisanju so me vzpodbudili dogodki, ki so se začeli dogajati pred parimi meseci in če ravno se očitno nihče kaj dosti za to ne sekira pa so mene privede k globokemu premisleku. Namreč v manj kot pol leta so že drugega mojega sodelavca odpeljali na urgenco, razlog pa je enostaven izgorelost na delovnem mestu.Pa, da ne bo dvomov o kakem delu se gre, delo na številki 113, ki je v bistvu klic v sili, ki ga izkoristi oseba, ko nujno potrebuje pomoč policije. Vendar pa se za to številko skriva še marsikaj drugega kot to. Že sama beseda Operativno komunikacijski center (OKC), kot se imenuje v sebi skriva še marsikaj. Pa da ne dolgovezim, bom dal povezavo do podkasta v katerem je delo policistov v tem centru kar dobro opisano, z neka…

O jebiveterstvu drugič

in zadnjič. Torej moj zapis je povzročil kar nekaj odziva, žal le malo javnega in vse preveč takega na štiri oči. Na zadnje tudi z mojim šefom, ki ni bil najbolj zadovoljen z napisanim in mi je to tudi povedal, seveda je celotno stvar tudi argumentiral in moram rečt, da ga do neke mere razumem.
Vse preveč je dejavnikov, ki vplivajo na to v kakšnih razmerah delamo in v kakšen delovnem času. 
Ampak ta zapis je logično nadaljevanje na odzive bralcev, ki so bili kot sem povedal največkrat taki na štiri oči. In ravno v tem je težava, saj se vse preveč razglablja o tem kaj in kako naj bi bilo na štiri oči in vse premalo se o tem pogovarjamo bolj na široko. A kje so za to razlogi... Bistveni je ta, da vsak najraje skrbi za svojo rit, se noče izpostavljati in kritizira nekje za ovinkom, kar je seveda najlažje. Mogoče se komu zdi, da se itak ne bo nič spremenilo in, da se ne splača, kar nekaj pa jih je tudi takih, ki so odvisni od službe, saj z prevelikimi željami za materialnimi dobrinami sa…

40 days

in odštevamo. Ker se začne postno obdobje je to več kot odličen čas, da se tud jaz odpovem vsajza 40 dni moje največje pregrehe, seveda to so sladkarije. OK, že v štartu povem, da se vsemu sladkemu ne mislim odpovedat, pač pa se bom držal bol "zdravih" sladkarij. Ali bolje rečeno "low carb" varjanta. 
Kar se treningov tiče vse po starem, še vedno več treningov naredim z kettlebeli, dodajam pa nekaj treningov za vztrajnost in splošno kondicijo. Sicer je to zimo kaj malo teka na smučeh, zato pa dodajam tek in pa kolesarjenje, vendar ne pretiravam z številom treningov. Zdaj pa meter v roke pa da vidimo kako je stanje. Tehtal se ne bom, ker me kile v bistvu ne zanimajo, zanima me samo razporeditev teže.
PAS 83cm
PRSA 103 cm
RAME 119 cm
STEGNA 59 cm

Torej se merim ponovno čez 40 dni.