Preskoči na glavno vsebino

Kaj pokaže graf

pri mojih crossfit, kettlebell treningih sploh do sedaj nisem vedel, ker pač nisem nikol mel na seb pulzmetra, da bi mal videl kolk v bistvu pa je moj pulz, kak maximum dosežem pa tud kolk je povprečje.
V bistvu izvajam tri vrste treningov s kettlebelli. Eden ima bolj poudarek na zgornjem delu in je sestavljen z veliko lestvicami push-pressov in pulupov, pol mam enga, ki je bolj razgiban in je sestavljen tako iz vaj za lastno težo, kot vaj z kettlebellom, in pa še en, ki pa je v bistvu samo swingi in TGU. No če bo keri pobrskal mal nazaj bo našel že itak vse opisano.

No da preidem k bistvu, za prva dva sem opravil tud meritve s pulz metrom. in izsledki so zanimivi. No bistvo je, da sta oba treninga prbližn enako dolga, in da se oba začneta z ogrevalnimi vajami in nato serijo kettlebell svingov in sklec, se pravi 15 serij po 20 swingov in 10 sklec, nato pa se med seboj začneta razlikovat.

Na grafu to zgleda tako.




Na koncu niti ni velike razlike v treningih je pa vseen zanimivo videt kak niha pulz in da pride kar visoko. Tist ko vmes pade je čas ko sem v pozicija plank, ki jo držim 2 minuti 20.




Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

40 days

in odštevamo. Ker se začne postno obdobje je to več kot odličen čas, da se tud jaz odpovem vsajza 40 dni moje največje pregrehe, seveda to so sladkarije. OK, že v štartu povem, da se vsemu sladkemu ne mislim odpovedat, pač pa se bom držal bol "zdravih" sladkarij. Ali bolje rečeno "low carb" varjanta. 
Kar se treningov tiče vse po starem, še vedno več treningov naredim z kettlebeli, dodajam pa nekaj treningov za vztrajnost in splošno kondicijo. Sicer je to zimo kaj malo teka na smučeh, zato pa dodajam tek in pa kolesarjenje, vendar ne pretiravam z številom treningov. Zdaj pa meter v roke pa da vidimo kako je stanje. Tehtal se ne bom, ker me kile v bistvu ne zanimajo, zanima me samo razporeditev teže.
PAS 83cm
PRSA 103 cm
RAME 119 cm
STEGNA 59 cm

Torej se merim ponovno čez 40 dni.


O športu pa

skoraj nič ne napišem več v tem blogu. Pa to ne pomeni, da ne športam. Brez tega pač ne gre in januar je bil prav pester, na Rogli sneg, ki omogoča snežne radosti, v dolini pa skoraj pomladno tako, da je tud kolo najdlo pot iz kleti. Vsega po malem torej. No malo več kot zadnji čas sem tudi tekel in zadnjič probal tudi kako je, če tempo malenkost dvignem. Seveda dobrih 5 minut na kilometer ni bogvekaj a ker nima nekih ambicij po tekmah se mi zdi kar ok, da lahk slabih 10 km z lahkoto držim tak tempo. No seveda sem bil naslednji dan celi zategnjen pa tud leva tetiva ni bla prav zadovoljna z mojim početjem ni pa tudi pretirano protstestirala. Ko omenjam tetivo je to v bistvu tista tetiva, ki me je sedaj bo že štiri leta, ko me je oddaljila od teka. Vmes sem kar malo obupal, da bo kdaj popolnoma vredu a sem se odločil za še en poizkus in danes grem še na Inštitut za športno medicino pa, da vidimo kaj bom zvedel. V bistvu bom poskušal najti kak konzervativen način za popolno ozdravitev, …

Zapakiral

sem mojo polarko RCX5, če kdo rabi kaj takega...