Preskoči na glavno vsebino

V zadnjem času

poleg vsega, kar se dogaja pri nas doma vedno najdem tudi čas za branje knjig. odstavek ali dva pred spanjem, če ne kaj več. So pa tudi knjige, ki jih dobesedno pojem in taka je tud zadnja.


Vsi ki vsaj malo spremljate šport veste o čem govori ta knjiga. Doping in vrhunski šport v tem primeru kolesarjenje, ki je eno od najokrutnejših med vzdržljivostnimi športi ko govorimo o top rangu. Bralcu res odpre oči o tem kake igre se igrajo v zakulisju tega športa, verjamem pa da ni pri drugih športih nič drugače. Ostaja pa dejstvo, da samo doping niti pod razno ni dovolj, da bi lahko bil povprečen športnik kr na enkrat vrhunski, še vedno je tu kup trdega in načrtnega treninga, pravilna prehrana in še in še, žal pa je na koncu pika na I vsega tudi pomaganje z nezakonitimi sredstvi. Bistvo knjige je da obstaja samo eno pravilo ali SI ali pa NISI vmes tukaj ni in samo, če si lahko lahko konkuriraš in zmaguješ.

Verjamem, da je v današnjem času tega nekoliko manj, to dokazujejo tudi rezultati, saj so isti vzponi na današnjih dirkah prevoženi kr nekaj procentov počasneje, kot pa je bilo to pred 10 ali več leti, še vedno pa je doping prisoten, kar lahko vidimo ravno te dni, ko je zopet "padel" en od kolesarjev na Giru.

Knjiga, ki bralca predvsem pa športnika, ki so mu stvari še malo bliže ne bo pustila ravnodušnega in jo ne bo kr tako dal z rok. Žal pa bo pustila tudi pečat, saj bodo nekdanji idoli kr na nekrat....




Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

40 days

in odštevamo. Ker se začne postno obdobje je to več kot odličen čas, da se tud jaz odpovem vsajza 40 dni moje največje pregrehe, seveda to so sladkarije. OK, že v štartu povem, da se vsemu sladkemu ne mislim odpovedat, pač pa se bom držal bol "zdravih" sladkarij. Ali bolje rečeno "low carb" varjanta. 
Kar se treningov tiče vse po starem, še vedno več treningov naredim z kettlebeli, dodajam pa nekaj treningov za vztrajnost in splošno kondicijo. Sicer je to zimo kaj malo teka na smučeh, zato pa dodajam tek in pa kolesarjenje, vendar ne pretiravam z številom treningov. Zdaj pa meter v roke pa da vidimo kako je stanje. Tehtal se ne bom, ker me kile v bistvu ne zanimajo, zanima me samo razporeditev teže.
PAS 83cm
PRSA 103 cm
RAME 119 cm
STEGNA 59 cm

Torej se merim ponovno čez 40 dni.


O športu pa

skoraj nič ne napišem več v tem blogu. Pa to ne pomeni, da ne športam. Brez tega pač ne gre in januar je bil prav pester, na Rogli sneg, ki omogoča snežne radosti, v dolini pa skoraj pomladno tako, da je tud kolo najdlo pot iz kleti. Vsega po malem torej. No malo več kot zadnji čas sem tudi tekel in zadnjič probal tudi kako je, če tempo malenkost dvignem. Seveda dobrih 5 minut na kilometer ni bogvekaj a ker nima nekih ambicij po tekmah se mi zdi kar ok, da lahk slabih 10 km z lahkoto držim tak tempo. No seveda sem bil naslednji dan celi zategnjen pa tud leva tetiva ni bla prav zadovoljna z mojim početjem ni pa tudi pretirano protstestirala. Ko omenjam tetivo je to v bistvu tista tetiva, ki me je sedaj bo že štiri leta, ko me je oddaljila od teka. Vmes sem kar malo obupal, da bo kdaj popolnoma vredu a sem se odločil za še en poizkus in danes grem še na Inštitut za športno medicino pa, da vidimo kaj bom zvedel. V bistvu bom poskušal najti kak konzervativen način za popolno ozdravitev, …

Zapakiral

sem mojo polarko RCX5, če kdo rabi kaj takega...