Manj je več

mit ali resnica. To je v bistvu zadeva, ki se ji bo posvetil naslednjih 6 tednov. Spomladi sem dobro zastavil režim prehrane in ga kar nekaj časa držal, potem pa začel počasi popuščati. Zakaj se je to zgodilo k večjemu lahko ugibam, sumim pa malo, da je zato kriva velika doza tedenskih aktivnosti, saj sem zadnji par mesecev držal tedensko povprečje kar blizu 17 ur raznih športnih aktivnosti, ki poleg službe in ostalega pomenijo kar velik napor. Ampak kaj ko si ne morem pomagat in me velikokrat potegne in tako sem delal veliko treningov z kettlebelli pol pa še za dve ure ali več na kolo. Pa utrujenost še ni tako velika ker oba treninga nista zelo stresna za telo, je pa res, da 
povzročata pri meni voljo lakoto in pol zmečem v sebe enormne količine hrane, ki sama po sebi nebi bila problematična, če nebi obroki vsebovali tudi ekstremne količine arašidov ni sladoleda pa še kakih malenkosti, ki ne spadajo ravno v način, ki sem se mu posvečal v pomladnem delu.

Torej v naslednjih šestih tednih sledi zmanjšanje količine treningov za okoli 30 do 40 % in pa režim prehranjevanja z malo OH, torej bo prevladovalo meso, zelenjava, sir, grški jogurt in malo sadja.

Treningi bojo večinoma po en na dan, nekje pol pol, se pravi pol uteži, pol kolo, mogoč tu pa tam po dva, ampak to bo bolj izjema.

Primer treninga v enem mesecu, kaka bo situacija v juliju in avgustu pa bomo videli.


Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nujno zlo

In čudak leta 2019 je...

Nevaren šport