Preskoči na glavno vsebino

Manj je več

mit ali resnica. To je v bistvu zadeva, ki se ji bo posvetil naslednjih 6 tednov. Spomladi sem dobro zastavil režim prehrane in ga kar nekaj časa držal, potem pa začel počasi popuščati. Zakaj se je to zgodilo k večjemu lahko ugibam, sumim pa malo, da je zato kriva velika doza tedenskih aktivnosti, saj sem zadnji par mesecev držal tedensko povprečje kar blizu 17 ur raznih športnih aktivnosti, ki poleg službe in ostalega pomenijo kar velik napor. Ampak kaj ko si ne morem pomagat in me velikokrat potegne in tako sem delal veliko treningov z kettlebelli pol pa še za dve ure ali več na kolo. Pa utrujenost še ni tako velika ker oba treninga nista zelo stresna za telo, je pa res, da 
povzročata pri meni voljo lakoto in pol zmečem v sebe enormne količine hrane, ki sama po sebi nebi bila problematična, če nebi obroki vsebovali tudi ekstremne količine arašidov ni sladoleda pa še kakih malenkosti, ki ne spadajo ravno v način, ki sem se mu posvečal v pomladnem delu.

Torej v naslednjih šestih tednih sledi zmanjšanje količine treningov za okoli 30 do 40 % in pa režim prehranjevanja z malo OH, torej bo prevladovalo meso, zelenjava, sir, grški jogurt in malo sadja.

Treningi bojo večinoma po en na dan, nekje pol pol, se pravi pol uteži, pol kolo, mogoč tu pa tam po dva, ampak to bo bolj izjema.

Primer treninga v enem mesecu, kaka bo situacija v juliju in avgustu pa bomo videli.


Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nevednost, neznanje, brezbrižnost ali jbivetertstvo.

Preden začnem z temle razmišljanjem takoj pove, da se zavedam, da življenje ne more biti vedno idealno in, da nisem edini, ki se soočam s takimi težavami, pa vendrale bom zapisal ta razmišljanja pa čeravno bodo pri nekaterih vzbudila takšna ali drugačna čustva.
K pisanju so me vzpodbudili dogodki, ki so se začeli dogajati pred parimi meseci in če ravno se očitno nihče kaj dosti za to ne sekira pa so mene privede k globokemu premisleku. Namreč v manj kot pol leta so že drugega mojega sodelavca odpeljali na urgenco, razlog pa je enostaven izgorelost na delovnem mestu.Pa, da ne bo dvomov o kakem delu se gre, delo na številki 113, ki je v bistvu klic v sili, ki ga izkoristi oseba, ko nujno potrebuje pomoč policije. Vendar pa se za to številko skriva še marsikaj drugega kot to. Že sama beseda Operativno komunikacijski center (OKC), kot se imenuje v sebi skriva še marsikaj. Pa da ne dolgovezim, bom dal povezavo do podkasta v katerem je delo policistov v tem centru kar dobro opisano, z neka…

O jebiveterstvu drugič

in zadnjič. Torej moj zapis je povzročil kar nekaj odziva, žal le malo javnega in vse preveč takega na štiri oči. Na zadnje tudi z mojim šefom, ki ni bil najbolj zadovoljen z napisanim in mi je to tudi povedal, seveda je celotno stvar tudi argumentiral in moram rečt, da ga do neke mere razumem.
Vse preveč je dejavnikov, ki vplivajo na to v kakšnih razmerah delamo in v kakšen delovnem času. 
Ampak ta zapis je logično nadaljevanje na odzive bralcev, ki so bili kot sem povedal največkrat taki na štiri oči. In ravno v tem je težava, saj se vse preveč razglablja o tem kaj in kako naj bi bilo na štiri oči in vse premalo se o tem pogovarjamo bolj na široko. A kje so za to razlogi... Bistveni je ta, da vsak najraje skrbi za svojo rit, se noče izpostavljati in kritizira nekje za ovinkom, kar je seveda najlažje. Mogoče se komu zdi, da se itak ne bo nič spremenilo in, da se ne splača, kar nekaj pa jih je tudi takih, ki so odvisni od službe, saj z prevelikimi željami za materialnimi dobrinami sa…

40 days

in odštevamo. Ker se začne postno obdobje je to več kot odličen čas, da se tud jaz odpovem vsajza 40 dni moje največje pregrehe, seveda to so sladkarije. OK, že v štartu povem, da se vsemu sladkemu ne mislim odpovedat, pač pa se bom držal bol "zdravih" sladkarij. Ali bolje rečeno "low carb" varjanta. 
Kar se treningov tiče vse po starem, še vedno več treningov naredim z kettlebeli, dodajam pa nekaj treningov za vztrajnost in splošno kondicijo. Sicer je to zimo kaj malo teka na smučeh, zato pa dodajam tek in pa kolesarjenje, vendar ne pretiravam z številom treningov. Zdaj pa meter v roke pa da vidimo kako je stanje. Tehtal se ne bom, ker me kile v bistvu ne zanimajo, zanima me samo razporeditev teže.
PAS 83cm
PRSA 103 cm
RAME 119 cm
STEGNA 59 cm

Torej se merim ponovno čez 40 dni.