Preskoči na glavno vsebino

Čakajoč na zimo

malo pregledujem, kaj vse sem letos počel, vsaj kaj se načinov treninga tiče. Zanimivo je to, da je sedaj vsako leto malo drugačno, med tem ko sem lani kar veliko kilometrov nakolesaril, pa je letos stvar v tem pogledu malenkost drugačna. Kolesarskih kilometrov imam kar precej manj, nekaj gre na račun dolge zimske sezone, največ pa na račun tega, da sem veliko več časa preživel na gorskem kolesu, kjer pa kilometri niso prvotnega pomena. Je pa kolesarjenje veliko bolj sproščujoče saj se lahko izognem gužvi na cestah in uživam v tišini makadamskih cest.

Kar se tiče kettlebell treningov v bistvu izmenjujem dva načina, prvi je t.i. RoP, ki temelji na dveh večinah in sicer na clean & press in pull up-i. Trening se dela v serijah v lestvicah od 1 do 5, ki se ponovijo 6 krat. Seveda je trening sestavljen iz ogrevanja, nato sledijo serije swingov in sklec, nato glavni del in potem še ohlajanje.

Drugi način pa je v bistvu bolj cross fit varjanta z različnimi vajami, kot npr. izpadni koraki z kettlebellom, vojaški poskoki z pull upom, kettlebell cleani in clean & pressi. Uporabljam pa še TRX in štango za vzgibe. Trening je tudi tu sestavljen iz ogrevanja, potem začetne ponovitve swingov in sklec, nato pa sledi glavni del, ki je ponavadi sestavljen iz šestih vaj, ki se ponovijo pet krat, nato pa še obvezno ohlajanje. Oba treninga mi vzameta med 1 uro 20 in 1 uro in 30. 

Včasih po treningih za moč dodam še 45 minut lahkotnega teka v tempu okoli 6 min/km. V zadnjem časi sem začel dodajti še krajši okoli pol ure dolg kettlebell trening S&S, ki je sestavljen iz swingov in TGU, predvsem slednji so odlični za stabilizacijo telesa. Trening pa sem opisal v enem od prejšnjih postov. Vse vaje razen TGU izvajam z 20 kg ketlom, TGU pa za enkrat še z 12 kg. Naslednji in tudi zadnji nakup pa bo 24 kg, potem pa konec, kar se teće tiče.

V povprečju za treninge porabim med 10 do 13 ur odvisno od tega kako delam in kako lahko skombiniramo vse zadeve okoli familijskih zadev. A lahko rečem, da se čas za nekaj miganja pri nas vedno najde.

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nevednost, neznanje, brezbrižnost ali jbivetertstvo.

Preden začnem z temle razmišljanjem takoj pove, da se zavedam, da življenje ne more biti vedno idealno in, da nisem edini, ki se soočam s takimi težavami, pa vendrale bom zapisal ta razmišljanja pa čeravno bodo pri nekaterih vzbudila takšna ali drugačna čustva.
K pisanju so me vzpodbudili dogodki, ki so se začeli dogajati pred parimi meseci in če ravno se očitno nihče kaj dosti za to ne sekira pa so mene privede k globokemu premisleku. Namreč v manj kot pol leta so že drugega mojega sodelavca odpeljali na urgenco, razlog pa je enostaven izgorelost na delovnem mestu.Pa, da ne bo dvomov o kakem delu se gre, delo na številki 113, ki je v bistvu klic v sili, ki ga izkoristi oseba, ko nujno potrebuje pomoč policije. Vendar pa se za to številko skriva še marsikaj drugega kot to. Že sama beseda Operativno komunikacijski center (OKC), kot se imenuje v sebi skriva še marsikaj. Pa da ne dolgovezim, bom dal povezavo do podkasta v katerem je delo policistov v tem centru kar dobro opisano, z neka…

O jebiveterstvu drugič

in zadnjič. Torej moj zapis je povzročil kar nekaj odziva, žal le malo javnega in vse preveč takega na štiri oči. Na zadnje tudi z mojim šefom, ki ni bil najbolj zadovoljen z napisanim in mi je to tudi povedal, seveda je celotno stvar tudi argumentiral in moram rečt, da ga do neke mere razumem.
Vse preveč je dejavnikov, ki vplivajo na to v kakšnih razmerah delamo in v kakšen delovnem času. 
Ampak ta zapis je logično nadaljevanje na odzive bralcev, ki so bili kot sem povedal največkrat taki na štiri oči. In ravno v tem je težava, saj se vse preveč razglablja o tem kaj in kako naj bi bilo na štiri oči in vse premalo se o tem pogovarjamo bolj na široko. A kje so za to razlogi... Bistveni je ta, da vsak najraje skrbi za svojo rit, se noče izpostavljati in kritizira nekje za ovinkom, kar je seveda najlažje. Mogoče se komu zdi, da se itak ne bo nič spremenilo in, da se ne splača, kar nekaj pa jih je tudi takih, ki so odvisni od službe, saj z prevelikimi željami za materialnimi dobrinami sa…

40 days

in odštevamo. Ker se začne postno obdobje je to več kot odličen čas, da se tud jaz odpovem vsajza 40 dni moje največje pregrehe, seveda to so sladkarije. OK, že v štartu povem, da se vsemu sladkemu ne mislim odpovedat, pač pa se bom držal bol "zdravih" sladkarij. Ali bolje rečeno "low carb" varjanta. 
Kar se treningov tiče vse po starem, še vedno več treningov naredim z kettlebeli, dodajam pa nekaj treningov za vztrajnost in splošno kondicijo. Sicer je to zimo kaj malo teka na smučeh, zato pa dodajam tek in pa kolesarjenje, vendar ne pretiravam z številom treningov. Zdaj pa meter v roke pa da vidimo kako je stanje. Tehtal se ne bom, ker me kile v bistvu ne zanimajo, zanima me samo razporeditev teže.
PAS 83cm
PRSA 103 cm
RAME 119 cm
STEGNA 59 cm

Torej se merim ponovno čez 40 dni.