Preskoči na glavno vsebino

Preprost in nevaren

je program, ki se ga bom lotil pri treningu s kettlebelli. Nekaj o programu se najde na strongfirst.com, za moje pojme edina spletna stran, ki ima legitimno vsebino kar se tiče treningov s kettlebelli. Je pa tu sedaj nekaj ovir in to je poškodba, ki sem si jo prislužil pri smešnem padcu na tekaških, kjer sem v bistvu spotaknil samega sebe s palco pri čemer me je fajn zarotiralo in sem si tako nategnil reberno mišico, kar me sedaj onemogoča, da začnem vadit turkish get up. V bistvu je celoten trening sestavljen samo iz dveh vaj in sicer kettlebell svingi in turkis getupi. Nekaj malega o filozofiji treniga najdete v tem članku, drugač pa obstaja tud knjiga, kdo pa bo mal pobrskal pa bo na netu najdu tud PDF.

Mogoče komu ni čist jasno zakaj ravno kettlebell pa da čist na kratko pojasnim. Na brzino in tako počez zgedajo vaje čist simpl in enstavne, ko pa se mal poglobiš pa hitro ugotoviš, da gre pri vsem za komleksne in tehnično zahtevne vaje, seveda, če jih hočeš res pravilno tehnično izvesti, kar pa je predvsem pomembno, ko prehajaš na težje kettlebelle in zato men res cool ker se skoz učim in proučujem slike in videe potem pa vse skupaj poskušam spravit v prakso.


Za primer je tukaj video iz strongfirst.com, kjer boste najdli še kup koristnih informacij.


V glavnem mene zdaj čaka, da se mi poceli mišica in pa nakup 20 kilskega kettlebella, saj se lahk pohvalim, da je 16 će mal preveč na izi za mene.

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

40 days

in odštevamo. Ker se začne postno obdobje je to več kot odličen čas, da se tud jaz odpovem vsajza 40 dni moje največje pregrehe, seveda to so sladkarije. OK, že v štartu povem, da se vsemu sladkemu ne mislim odpovedat, pač pa se bom držal bol "zdravih" sladkarij. Ali bolje rečeno "low carb" varjanta. 
Kar se treningov tiče vse po starem, še vedno več treningov naredim z kettlebeli, dodajam pa nekaj treningov za vztrajnost in splošno kondicijo. Sicer je to zimo kaj malo teka na smučeh, zato pa dodajam tek in pa kolesarjenje, vendar ne pretiravam z številom treningov. Zdaj pa meter v roke pa da vidimo kako je stanje. Tehtal se ne bom, ker me kile v bistvu ne zanimajo, zanima me samo razporeditev teže.
PAS 83cm
PRSA 103 cm
RAME 119 cm
STEGNA 59 cm

Torej se merim ponovno čez 40 dni.


O športu pa

skoraj nič ne napišem več v tem blogu. Pa to ne pomeni, da ne športam. Brez tega pač ne gre in januar je bil prav pester, na Rogli sneg, ki omogoča snežne radosti, v dolini pa skoraj pomladno tako, da je tud kolo najdlo pot iz kleti. Vsega po malem torej. No malo več kot zadnji čas sem tudi tekel in zadnjič probal tudi kako je, če tempo malenkost dvignem. Seveda dobrih 5 minut na kilometer ni bogvekaj a ker nima nekih ambicij po tekmah se mi zdi kar ok, da lahk slabih 10 km z lahkoto držim tak tempo. No seveda sem bil naslednji dan celi zategnjen pa tud leva tetiva ni bla prav zadovoljna z mojim početjem ni pa tudi pretirano protstestirala. Ko omenjam tetivo je to v bistvu tista tetiva, ki me je sedaj bo že štiri leta, ko me je oddaljila od teka. Vmes sem kar malo obupal, da bo kdaj popolnoma vredu a sem se odločil za še en poizkus in danes grem še na Inštitut za športno medicino pa, da vidimo kaj bom zvedel. V bistvu bom poskušal najti kak konzervativen način za popolno ozdravitev, …

Posiljeni ali prisliljeni

so od ponudnikov, ki nam omogočajo komunikacije, interneta in televizije. Pred začetkom leta so nas prijazno obvestili, da bodo podražili storitve mobilne telefonije in televizije, kar v mojem primeru naša 3 evre na mesec, se pravi skoraj ena naročnina več na leto.
Ampak v čem je težava, no vsaj jaz jo vidim, ne vem kako je z vami. Večina nas ima tako imenovano paketno storitev pri enem ponudniku, ki pa najbrž ni najcenejša opcija, vsaj tako se mi zdi, najbrž bi bilo ceneje malo pobrskati pri različnih ponudbah pri konkurenci, ampak o tem kdaj drugič. 
Bolj sporno, kot to, da paketna ponudba najbrž ni najcenejša je to, da v bistvu plačujemo za nekaj kar v bistvu sploh ne uporabljamo. Naprimer, doma imamo nameščenih okoli 130 TV programov, od tega jih jaz gledam mogoče 10, pa sem zastavil številko zelo visoko, če prištejem še ene tri, ki jih stalno gledajo otroci smo ajde na 15, da zaokrožim. Ostane 115 programov, ki jih plačujem a jih nikoli ne gledam. Torej sem prisiljen plačevati z…