Preskoči na glavno vsebino

Tečem(o)

torej. In ko enkrat tako pademo v neko rutino in ritem je normalno, da bi ga radi čim dlje obdržali. Sedaj pa ključno vprašanje kako to doseči. Eden od načinov je, da ne pretiravamo ne z tempom ne z razdaljo, po pameti torej. Še bolj važno pa je, da se čim prej zavemo, da tek ne pomeni samo teka, pač pa je trening sestavljen tudi iz drugih sklopov. Tako na tem mestu začnemo razmišljati, kako okrepiti tudi ostale mišične skupine, ki jih s tekom glih ne krepimo, so pa ključnega pomena za uspešne tekaške kilometre.

In tako smo pri vajah za telesno moč. jaz sem jih na začetku kar redno delal pa tu v bistvu ni šlo za nič kaj posebnega. Sklece, trebušnjaki, hrbtne, počepi in to je blo to. Vsak večer tkole zravn dnevnika ene 20 minutk. No sedaj sem trening moči kar za nekaj stopenj nadgradil, vendar pa to v tem trenutku ni važno. Hočem povedat to, da prav zaradi teh vaj nisem v začetku svojih tekaških kilometrov imel prav nobenih težav s poškodbami. Torej čist enostavno lahko sklepamo, da sem z temi vajami dosegel čist dovolj, da sem okrepil mišice tudi v zgornjem delu telesa in s tem preprečil predvsem težave s hrbtenico, ki so pri tekačih kar pogoste. Tudi sam sem po tem, ko mi je nekako zmanjkalo časa za ta del treninga občutil, kaj pomenijo te bolečine in so me v nekem trenutku kar za lep čas oddaljile od teka. Poleg teh vaj pa kot alternativo priporočam še kak drug šport, kolo naprimer ali pa hoja v hrib pa tud plavanje je super, po zimi pa mogoče kak tek na smučeh. V glavnem nekaj, da malo razbije monotonijo teka in pa ob enem aktivira tud kako drugo mišico. Sam sem skoz poleg teka tudi kar dosti kolesaril pa tud hoja v hrib mi ni tuja, po zimi pa tako kot se že ve tek na smučeh, šport številka ena zame.

S časoma se začne trening teka tudi malo strukturirat, ni samo tek kot tak, ampak vsak začne malo razčlenjevat svoje treninge, na dolge teke, pa tempo ali intervale, pač odvisno od tega kaj je komu bolj pisano na kožo. Jaz sem kar hitro prešaltal na polovičke in maratone in potem tud na kaj daljšega, zato bom pač težko opisoval, kako se primerno trenira za 5 ali 10ko. No nekaj malega sem tekel tud te kratke ampak nikoli nisem prav načrtno treniral in delal na hitrosti, ampak sem bil vedno bolj med tistimi, ki so bili raje vstrajni kot hitri. O načinih treninga in pa o tem kako sem jaz doživljal svoje treninge teka pa prihodnjič, ko bo poleg tega tudi nekaj govora o izbiri pravilnih copat in pa o tem kako sem s copati za vsega 40 eurov dosegel svoj najhitrejši čas na maratonu.

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

40 days

in odštevamo. Ker se začne postno obdobje je to več kot odličen čas, da se tud jaz odpovem vsajza 40 dni moje največje pregrehe, seveda to so sladkarije. OK, že v štartu povem, da se vsemu sladkemu ne mislim odpovedat, pač pa se bom držal bol "zdravih" sladkarij. Ali bolje rečeno "low carb" varjanta. 
Kar se treningov tiče vse po starem, še vedno več treningov naredim z kettlebeli, dodajam pa nekaj treningov za vztrajnost in splošno kondicijo. Sicer je to zimo kaj malo teka na smučeh, zato pa dodajam tek in pa kolesarjenje, vendar ne pretiravam z številom treningov. Zdaj pa meter v roke pa da vidimo kako je stanje. Tehtal se ne bom, ker me kile v bistvu ne zanimajo, zanima me samo razporeditev teže.
PAS 83cm
PRSA 103 cm
RAME 119 cm
STEGNA 59 cm

Torej se merim ponovno čez 40 dni.


O športu pa

skoraj nič ne napišem več v tem blogu. Pa to ne pomeni, da ne športam. Brez tega pač ne gre in januar je bil prav pester, na Rogli sneg, ki omogoča snežne radosti, v dolini pa skoraj pomladno tako, da je tud kolo najdlo pot iz kleti. Vsega po malem torej. No malo več kot zadnji čas sem tudi tekel in zadnjič probal tudi kako je, če tempo malenkost dvignem. Seveda dobrih 5 minut na kilometer ni bogvekaj a ker nima nekih ambicij po tekmah se mi zdi kar ok, da lahk slabih 10 km z lahkoto držim tak tempo. No seveda sem bil naslednji dan celi zategnjen pa tud leva tetiva ni bla prav zadovoljna z mojim početjem ni pa tudi pretirano protstestirala. Ko omenjam tetivo je to v bistvu tista tetiva, ki me je sedaj bo že štiri leta, ko me je oddaljila od teka. Vmes sem kar malo obupal, da bo kdaj popolnoma vredu a sem se odločil za še en poizkus in danes grem še na Inštitut za športno medicino pa, da vidimo kaj bom zvedel. V bistvu bom poskušal najti kak konzervativen način za popolno ozdravitev, …

Zapakiral

sem mojo polarko RCX5, če kdo rabi kaj takega...