Preskoči na glavno vsebino

Išias update

Evo danes je dva tedna od tega ko me je ulovil tale moj išas. Napredek pa kljub pesimizmu neverjeten.

Kaj to pomeni? To pomeni, da imam v bistvu samo še nekaj bolečin na zunanjem delu in to čisto spodaj od stopala gor in po nartu, ter mravljinčaste blazinice na podplatu.

V začetku tedna sem začel delati malo vaje oz. lažje oblike treninga, v večini z lastno težo. Gibi izvedeni počasi in kontrolirano, počutje po treningu je bilo vedno bolje in je potem to počutje vedno držalo do večera. V bistvu to pomeni, da bolj ko gre dan v noč manj se gibam in bolj začne zategovat. Kar je bilo zanimivo je tudi to, da sem jaz imel bolečine samo v zgornjem delu pod križem ali bolje rečeno v ritnici potem po nogi nič, vse do spodnje polovice, spodnjega dela noge in v podplatu. Kar se tiče gibanja sem šel malo tud na kolo, kjer pa delajo popolnoma druge mišice in mi je zelo dobro delo. Poleg tega pa seveda nekaj sprehoda in pa obvezen obisk fizioterapevta. 

Mogoče imam v tem primeru samo srečo ali pa je kombinacija vsega tega pripomogla k hitrejšemu okrevanju. 

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

40 days

in odštevamo. Ker se začne postno obdobje je to več kot odličen čas, da se tud jaz odpovem vsajza 40 dni moje največje pregrehe, seveda to so sladkarije. OK, že v štartu povem, da se vsemu sladkemu ne mislim odpovedat, pač pa se bom držal bol "zdravih" sladkarij. Ali bolje rečeno "low carb" varjanta. 
Kar se treningov tiče vse po starem, še vedno več treningov naredim z kettlebeli, dodajam pa nekaj treningov za vztrajnost in splošno kondicijo. Sicer je to zimo kaj malo teka na smučeh, zato pa dodajam tek in pa kolesarjenje, vendar ne pretiravam z številom treningov. Zdaj pa meter v roke pa da vidimo kako je stanje. Tehtal se ne bom, ker me kile v bistvu ne zanimajo, zanima me samo razporeditev teže.
PAS 83cm
PRSA 103 cm
RAME 119 cm
STEGNA 59 cm

Torej se merim ponovno čez 40 dni.


O športu pa

skoraj nič ne napišem več v tem blogu. Pa to ne pomeni, da ne športam. Brez tega pač ne gre in januar je bil prav pester, na Rogli sneg, ki omogoča snežne radosti, v dolini pa skoraj pomladno tako, da je tud kolo najdlo pot iz kleti. Vsega po malem torej. No malo več kot zadnji čas sem tudi tekel in zadnjič probal tudi kako je, če tempo malenkost dvignem. Seveda dobrih 5 minut na kilometer ni bogvekaj a ker nima nekih ambicij po tekmah se mi zdi kar ok, da lahk slabih 10 km z lahkoto držim tak tempo. No seveda sem bil naslednji dan celi zategnjen pa tud leva tetiva ni bla prav zadovoljna z mojim početjem ni pa tudi pretirano protstestirala. Ko omenjam tetivo je to v bistvu tista tetiva, ki me je sedaj bo že štiri leta, ko me je oddaljila od teka. Vmes sem kar malo obupal, da bo kdaj popolnoma vredu a sem se odločil za še en poizkus in danes grem še na Inštitut za športno medicino pa, da vidimo kaj bom zvedel. V bistvu bom poskušal najti kak konzervativen način za popolno ozdravitev, …

Zapakiral

sem mojo polarko RCX5, če kdo rabi kaj takega...